Brødrene Midthaug AS, etablert i 1947, med en omsetning i 2013 på 158 mill. kr og ca. 120 ansatte i konsernet, har en ledende stilling innen produktområdene trapper, rekkverk, balkonger, strekkmetall og pulverlakkering. Deres største kunder er innen industri, bygg og anlegg. Selskapet er ISO 9001:2008 og CE -sertifisert, virksomhetens ERP-system er Microsoft NAV. Konstruksjon og produksjon blir utført på Kleive. Hovedkontor og fabrikk ligger på Kleive i Molde kommune, en moderne fabrikk med dyktige medarbeidere. Fra hovedkontor administrerer og produserer de for et landsdekkende nett med regionskontor lokalisert i Rogaland, Akershus, Trøndelag, Møre og Romsdal. Markedsapparatet besørger salg, prosjektledelse og montasje. Dette er en trygg og god arbeidsplass med et godt og utviklende arbeidsmiljø. www.midthaug.no
Brødrene Midthaug AS er godt i gang med å etablere avdeling i Bergen og Hordaland. På vegne av selskapet søker vi nå etter ytterligere ressurs i form av prosjektleder. Er du dyktig i denne rollen, og motiveres av å kunne bidra til fremtidig suksess i Bergen og Hordaland har du en god mulighet nå!
Kvalifiserte kandidater vil bli kontaktet fortløpende for samtale.
Vi tilbyr
- Muligheten til å bygge for fremtidig suksess
- En spennende og ikke minst utfordrende stilling i et marked i vekst
- Varierte arbeidsoppgaver
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Konkurransedyktig lønn og øvrige betingelser
Sentrale arbeids- og ansvarsområder
- Ansvar for prosjektleveranse, herunder fremdriftsplan, økonomi, kvalitet, hms og rapportering
- Samarbeide tett med salgsansvarlig med målsetning om å lykkes i fellesskap
- Dialog og oppfølging av entreprenører, arkitekter og rådgivende ingeniører m.fl.
- Ansvar og oppfølging av montører i de ulike prosjektene
- Bidra positivt for å etablere et godt arbeidsmiljø parallelt med at avdelingen utvikles
Kvalifikasjoner
- Du har byggeteknisk kompetanse og erfaring i tillegg til budsjett og resultatansvar
- Du har relevant erfaring fra operativ drift og vet hva som kreves for å oppnå høy grad av tilfredshet blant dine medarbeidere og kunder
- Du fremviser gode samarbeidsevner, og trives med å skape resultater i samarbeid med andre
- Du behersker dataverktøy
Personlige egenskaper
- Du tar initiativ, har høy gjennomføringsevne og samtidig stiller du krav til dine medarbeidere
- Du kommuniserer på en tydelig måte
- Du har en høy grad av indre motivasjon i arbeidet ditt
- Du utøver godt samarbeid både internt og eksternt
Språkkunnskaper
- Du behersker norsk og engelsk både skriftlig og muntlig
Vi imøteser søknad bestående av søknadsbrev med vedlegg av søknad, attester og vitnemål. Har du spørsmål utover det som er angitt i stillingsannonsen er du velkommen til å ta kontakt med Trude Skarstein Phillips i Jobzone Bergen på mobiltelefon: 91691334.