Du er en positiv person som liker å yte service til dine kollegaer og kunder, du har evnen til å jobbe selvstendig og liker å ta ansvar i teamet.
Dine arbeidsoppgaver vil i hovedsak være:
- å koordinere å lede et team av medarbeidere ved Ramirent sin HUB i Bjørka
- overordnet ansvar for Axiom og daglig kommunikasjon/effektuering av ordre fra våre kundesenter
- tilgjengelighetskoordinator for Ramirent sitt produktsortiment
- innkjøp og lagerstyring av deler/forbruksmateriell
- deltakelse i teamets drift, samt fakturere arbeidsordre
Du skal vær støtte og rapportere til Area Supply Chain Manager som er overordnet leder.
Du har:
- erfaring og ekspertise i den relevante SCM-prosessen (supply chain management) Dette omfatter lager-, transport- og tilgjengelighetsplanlegging, samt reparasjon og vedlikehold
- erfaring fra tidligere og evnen til å lede et team
- evnen til å se muligheter og blir motivert av gode resultater
- kunnskaper innen it og er godt vant med bruk av dataverktøy
- evnen til å motivere og engasjere medarbeidere
- svært gjerne erfaring fra bygg- og anleggsbransjen