Vi søker en erfaren operativ leder som kan videreutvikle Ramirents kommersielle posisjon. Du får ansvar for å serve våre kunder fra vårt kundesenter med kvalitetsleveranser av produkter og tjenester. I lederoppgaven ligger også ansvar for å utvikle og lede organisasjonens medarbeidere i tråd med selskapets strategi.
Som leder for kundesenteret får du ansvar for å ivareta og videreutvikle Ramirents kundeportefølje, daglig ledelse av kundesenteret, samt bidra til effektiv samhandling innen salg, produkter og tjenester på tvers av Ramirents avdelinger.
Arbeidsoppgaver:
- Daglig operativ ledelse av kundesenteret i Tromsø
- Resultatansvar for kundesenteret
- Rapportering av resultater og nøkkeltall for avdelingen
- Personalledelse i henhold til interne og eksterne krav og pålegg
- Bidra til effektiv samhandling innen salg, logistikk og kundeoppfølging
Dette er deg:
- Relevant leder- og driftserfaring
- Relevant utdanning
- God forretningsmessig forståelse
- Erfaring fra kundesenter og leveranseoppfølging
- Kjennskap til bygg, anlegg eller industri
- Gode IT-ferdigheter
- God kommunikasjonsevne muntlig og skriftlig, både norsk og engelsk
Personlige egenskaper:
- Strukturert og ryddig
- Stor arbeidskapasitet og gjennomføringsevne
- HMS- og kvalitetsfokusert
- Evne til å motivere og engasjere medarbeidere
Ramirents verdier er åpen, progressiv og engasjert og det er viktig at du kan identifisere deg med disse.
Stillingen rapporterer til Regionsleder Nord.
Kvinner oppfordres til å søke.
For ytterligere informasjon kan Grete Wilsgaard, Jobzone tlf 90866924 eller regionsleder Ramirent Håkon Emil Bayard tlf 95047267 kontaktes.