Norges ledende leverandør av tekstiltjenester søker ny medarbeider til stilling som kundeservicekonsulent med kontorsted i Nor Tekstil sine lokaler i Trondheim.
Som markedsledende selskap i sterk vekst, stiller vi høye krav til service og kvalitet, og ser etter engasjerte personer som motiveres av å lykkes og bidra aktivt til videre suksess. Vår nye medarbeider vil få profesjonell opplæring og støtte fra sentrale roller, samt mulighet for utvikling i stillingen.
Arbeidsoppgaver
- Implementere kunde (teknisk og operativt)
- Utarbeide plan for oppfølging av kunde
- Koordinere prosedyrer mot drift
- All kommersiell kontakt med kunde, inkl. kundemøter
- Reforhandling av avtaler
- Controller oppgaver mot kunde (rett pris, rett leveranse, trimming av kunde, etc.)
- Forbedringstiltak og utvikling av kunde
- Kundetilfredshetsmålinger
- Kvalitet i leveranse og avklaringer mot drift operativt
- Logistikk og optimal leveranse
Kvalifikasjoner
- Relevant arbeidserfaring (kundeservice, salg)
- Gode datakunnskaper
- Gode kommunikasjonsevner, muntlig og skriftlig
- Bransjekunnskap er en fordel, men ikke et krav
Egenskaper
- Evne til å planlegge, organisere og strukturere egen arbeidshverdag
- Løsningsorientert og handlekraftig, med gode samarbeidsevner
- Målbevisst og resultatorientert, med evne til å jobbe iht. definerte mål, og ta ansvar for salgstrening og egenutvikling
- Evne til å bygge sterke relasjoner i eget distrikt
- Pålitelig, lojal og tillitsvekkende, med god arbeidsmoral
Vi legger vekt på at du gjennom positive og gode holdninger kan være en god ambassadør for vår virksomhet i hverdagen.