Teknisk support konsulenter - nyutdannet
Flere av våre kunder søker Servicedesk konsulenter. Er du flink med brukerstøtte, liker tekniske utfordringer og har erfaring med IT support? Vi ser etter faglig dyktige IT-medarbeidere som trives med supportoppgaver og som er sultne på faglig utvikling.
Aktuelle arbeidsoppgaver
- Brukerstøtte
- Feilsøking og feilretting
- Oppfølging av henvendelser via telefon, e-post og web
- Servicedesk og on-site support
Du har
- Relevant utdannelse innen IT og noe erfaring fra IT-drift/support
- Basiskunnskap innen nettverk, AD, Exchange
- Høy serviceinnstilling
- Flytende norsk kunnskaper og gode engelsk kunnskaper
- Evne til å trives med høyt arbeidstempo
Egenskaper vi ser etter
- Selvstendig med god «drive»
- Struktur
- Forretningsteft
- Ønsker om videreutvikling innenfor fagområdet
Du kan se for deg
Hyggelige og dyktige kollegaer i miljø med utviklingsmuligheter. Forsikringer og pensjonsordning. Høy trivselsgrad i selskaper med fokus på faglig styrke, kvalitet og gode relasjoner.
Aktuelle kandidater vil bli kalt inn til intervju fortløpende.