For kunde som er et nordisk IT selskap som utvikler innovative innbakte datasystemer for krevende applikasjoner innenfor markeder som kommunikasjon, forsvar, maritime transport, offshore, industri, vitenskap og medisin søker vi kontor-/ administrasjons- og logistikkmedarbeider til arbeid i 50% stilling. Arbeidssted Hamar.
Arbeidsoppgaver
- Logistikk; Varemottak, scanne Pakksedler, serienummer registering, innsending til HQ,
- Postmottak; scanne fakturaer og legge inn i systemet.
- booke varehenting via myTNT, pakke ned varer og sørge for pakksedler, (Export; proforma invoice), og arkivering
- Innkjøp/henting av forbruksmateriell / kontormateriell,
- Innkjøp lunchmat, og rigg-/nedrigg av lunsj.
- Innkjøp av deler til lab el prosjekt som ikke er gjort via HQ
- Firmakort; innsending av kvitteringer/bilag hver mnd.
- Booke reiser/hotell for ansattes reiser.
- Kontor- og Lager; Holde orden på og systematisere og merke lager. Vi har ISO-9001 og ISO14001 krav, samt LEAN å forholde oss til, men trenger ikke kjenne til dette.
Kvalifikasjoner/personlige egenskaper
- Erfaring med tilsvarende arbeid
- Systematisk, Strukturert og nøyaktig
- Løsningsorientert
- Trygg og effektiv mhp bruk av PC baserte verktøy; MS Office (word, excel, outlook), samhandlingsverktøy (MS Teams - ligner Facebook;)), bestilling på web-shop's, booke TNT pickup etc
- Selvgående, ta initiativ og ansvar og sørge for at oppgavene blir gjort
Språkkunnskaper
Flytende norsk og engelsk - muntlig og skriftlig
Vi tilbyr
- Spennende og varierte oppgaver i et lite teknologifirma i vekst med hyggelige kolleger
- Samarbeid med andre kontor i kjeden i Sverige (HQ), Danmark og England.
- Fleksibilitet mhp arbeidstid / tidspunkt
- Utlån av bærbar PC
- Lønn etter kvalifikasjoner / avtale
- Ta kontakt for mere info.