Arbeidsoppgaver
- håndtering av innkommende henvendelser fra eksisterende kunder via epost (Zendesk) og telefon
o hjelpe til med oppsett av konto
o hjelpe til med endring av abonnement
o identifisere og løse feil - inkludert feilsøking og problemløsing via fjernstyring
o besvare spørsmål knyttet til faktura - andre forefallende oppgaver. Autogear er en liten bedrift i vekst og stillingen må påregne å bistå med ymse mindre forefallende oppgaver i løpet av en normal arbeidsuke
Kvalifikasjoner
- gjerne erfaring med bruk av Zendesk eller lignende verktøy
- det er en fordel med relevant teknisk utdannelse, enten fra videregående skole eller høyskole
- gode skriftlig og muntlige kommunikasjonsevner
Vi ser etter deg som er
- serviceinnstilt - både mot kunder og internt
- strukturert og ryddig
- effektiv og resultatorientert
- uredd og interessert når det kommer til teknologi
Vi tilbyr
- faglig utvikling og verdifull erfaring med ny teknologi
- gode vekstmuligheter med klart definert karrierevei og god oppfølging fra leder
- et ungt miljø som feirer milepæler i veksten sammen
- nyoppussede og sentrale lokaler i Karl Johans gate 2