Grunnet permisjon hos en av Larvikbankens ansatte, søkes kunderådgiver til vårt kundesenter.
Stillingen er et vikariat på ca 1 år med eventuell mulighet for forlengelse. Du vil bli gitt nødvendig opplæring.
Rådgiver kundesenter er førstelinjen i kundekontakt, og skal betjene henvendelser fra kunder på en måte som sikrer høy kundetilfredshet. Kundesenteret betjener både privat- og bedriftskunder.
Rådgiver kundesenter skal:
- Proaktivt betjene kunder både fysisk, pr. telefon og gjennom digitale kanaler
- Yte effektiv service og hjelpe kunden til å forstå egne behov
- Veilede kunden til bruk av selvbetjente løsninger
- Opparbeide, vedlikeholde og utvikle relasjon med kunder
- Selge dagligbank-, spare- og forsikringsprodukter etter kundens behov
- Aktivt henvise kunder til bankens øvrige rådgivere med annen fagkompetanse
- Gjennomføre aktiviteter i tråd med bankens verdier, retningslinjer og arbeidsmetoder
- Bidra til resultatoppnåelse i henhold til bankens og avdelingens mål, aktivitetsplan og budsjett
Vi ser etter følgende hos rådgiver kundesenter:
- Motiveres av kontinuerlig utvikling og læring
- Tar raskt i bruk nye digitale verktøy, prosesser og løsninger
- Identifiserer seg med og er en ambassadør for Larvikbanken
- Gjerne gjennomført 3-årig høgskoleutdanning
- Relevant erfaring fra bank/forsikring er en fordel, men ikke et krav
- Flytende norsk - skriftlig og muntlig
Vi tilbyr:
- Et dynamisk og levende arbeidsmiljø
- Hyggelige og ivaretagende kolleger
- Hektiske hverdager i en positiv bedriftskultur
- Konkurransedyktige betingelser
For ytterligere informasjon, kontakt gjerne Jobzone ved Bjørn Sandmæl, tlf. 934 15 567.
Søknad sendes til Jobzone via "Søk-her" knappen i FINN-annonsen.
Søknadsfrist: Snarest. Intervjuer vil kunne skje fortløpende.