Ønsker du å jobbe i et nordisk kundesenter på den greske perlen Kreta?

Ønsker du å jobbe i et nordisk kundesenter på den greske perlen Kreta?

Zawod: Kundeservicemedarbeider
Miejsce pracy: Greece
Ilość stanowisk pracy: 10
Rodzaj stanowiska pracy: 100%
Termin składania podań: Snarest
Kundeservice saksbehandling service Telekommunikasjon Økonomi
Kundeservice saksbehandling service Telekommunikasjon Økonomi
1st.Klm Neas Ethnikis Odou Mournion
1st.Klm Neas Ethnikis Odou Mournion

This position has expired

This position has expired


Teleperformance har etablert to kundesentre på Kreta, hvor de håndterer kundeservice for store kjente Nordiske selskaper. I dag jobber det 200 engasjerte ansatte der i ulike aldre. De har flotte moderne lokaler midt i Chania på Kreta.

Vi søker nå flere engasjerte medarbeidere til oppstart 4. oktober.

Dette kan du se frem til

  • Du blir møtt på flyplassen og blir tatt godt i mot
  • Eget personal som bistår med all praktisk hjelp for å kunne jobbe i Hellas.
  • Du får gratis bolig under hele ansettelsesperioden, samt flybillett til Kreta
  • Fastlønn med mulighet for bonus og provisjon
  • Store utviklingsmuligheter
  • Du blir en del av et dyktig og engasjert team med kollegaer fra Sverige, Finland, Norge og Hellas
  • Aktiviteter, eventer og morsomme konkurranser for alle ansatte
  • En spennende arbeidsplass med fantastiske kollegaer

Dette fremhever de ansatte etter å ha tatt muligheten

" Det er verdt å ta steget ut og både bo og jobbe utenlands, for det gir deg muligheten til å utvikles både profesjonelt og personlig"

" Da jeg ankom flyplassen ble jeg tatt godt i mot, jeg fikk leilighet første dagen. Og du kan velge mellom mange leiligheter, om du ønsker å bo rett ved stranden eller i fjellene hvor det er llitt mer stille og rolig. Jeg synes det er gode fasiliteter her "

"Jeg har aldri fått så gode karrieremuligheter som det jeg har fått hos Teleperformance, jeg er ekstremt fornøyd og kommer til å være her i mange år"

"Jeg tok sjansen og ville se hva som hendte og nå har jeg vært her i nesten to år, så noe må jo være rett"

Dine arbeidsoppgaver

  • Besvare innkommende telefoner og mail fra kunder
  • Generell saksbehandling
  • Oppfølging av kunder
  • Rådgivning til eksisterende og nye kunder

Vi ser for oss at rette kandidat kan krysse av følgende

  • Du har stor interesse for i å hjelpe andre og du trives med å yte service
  • Du er profesjonell og nøyaktig
  • Du er løsningsorientert
  • Du er god skriftlig og muntlig

Se film: https://www.youtube.com/watch?v=-lSK2ieFG4o

Høres dette ut som en spennende mulighet for deg? Søk via "søk her" knappen, og registrer din CV, relevante attester og referanser.
Søknader behandles fortløpende.


Velkommen som søker!

 


Pytania na temat stanowiska pracy?

Camilla Meland
Executive Partner
Camilla Meland
Executive Partner