Vår kunde er nå på utkikk etter en kvalitetsbevisst administrator som kan steppe inn for vår dyktige kollega som skal ut i svangerskapspermisjon. Du vil få gleden av å arbeide tett sammen med dyktige kollegaer som vil ta deg i mot med åpne armer, og som vil sette deg inn i det du trenger for å kunne gjøre en god jobb. Dette er et vikariat som er forventet å bli på ca 1 år og 6 måneder.
Kunden er et solid internasjonalt selskap som holder til sentralt på Ryen i Oslo. De er markedsledende på sitt fagområde, og har et uformelt og inkluderende arbeidsmiljø. Du vil bli en del av et nordisk team og rapportere til leder i Sverige.
Du motiveres av å hjelpe kunder og kollegaer til å få en bedre flyt i sin hverdag, Du er alltid på tilbudssiden og drives av å yte det lille ekstra for både kunder og ansatte. Det er en fordel om du er litt nysgjerrig av natur og ønsker å få kunnskap om selskapet og deres produkter.
Arbeidsdagen vil bestå av å yte support og svare på tickets som kommer via deres TOPdesk / helpdesk system. Henvendelsene kommer primært fra arbeidsledere, montører og selskapets kunder. Det kan dreie seg om alt fra fakturaer som kunden mener er feil, til endring av kjøreplaner, lage rapporter eller sende ut informasjon som trenges i prosjektet ute hos kunde.
Da mange av henvendelsene skal responderes på per e-post så er det viktig at du er flink til kommunisere skriftlig. Du er kvalitetsbevisst, løsningsorientert og trives med å ha et høyt tempo. Du er uredd og tørr å stille spørsmål eller be om hjelp når du trenger det. Du stiller opp for dine kollegaer og synes det er inspirerende og kunne løse de litt vanskelige sakene i teamet.
De bruker SAP og det er derfor en stor fordel om du har kjennskap til dette verktøyet fra tidligere. I tillegg vil du måtte hente ut rapporter i Excel, så det er fint om du har litt kjennskap til dette fra før.
Arbeidstid vil være fra 07:00 - 15:00 (man-fre).
Ønsket oppstart er i løpet av mars / april for å kunne få en best mulig opplæring av hun som skal ut i permisjon.
Høres dette ut som en spennende mulighet for DEG?
Da ønsker vi å motta en søknad og CV. Har du spørsmål til selskapet og arbeidsoppgavene så er du velkommen til å ta kontakt med partner i Jobzone, Gro Heitmann.
Gleder oss til å motta din søknad!