Vår kunde er en ledende aktør innen telekommunikasjon, som stadig har nye spennende produkter for lansering. Derfor søkes det nå etter en ny engasjert medarbeider til deres installasjonsavdeling.
Du blir en del av en profesjonell organisasjon som kjennetegnes av stikkord som hyggelig, dynamisk og inkluderende.
Du vet at der det er godt team-arbeid kan man sammen nå fantastiske resultater. Du blir motivert av resultater og av å yte ditt aller beste.
Vi kan tilby
- God opplæring, teoretisk og praktisk
- Jobb i et stort, moderne teknologiselskap
- Positivt og inkluderende arbeidsmiljø med sosiale events
En typisk hverdag
Som booking koordinator vil du være en del av selskapets installsjonsavdeling og vil besvare kundebehvendelser på norsk og engelsk.
- Booking over telefon både innkommende og utgående samtaler
- Kundeoppfølging og sikre at bookingen er i henhold til kundens bestilling og forventning
- Bidra til gode resultater
Kvalifikasjoner
- Relevant utdannelse på høyskole-/universitetsnivå alternativt relevant erfaring
- Gode norsk- og engelskkunnskaper, både skriftlig og muntlig
- Erfaring med kundeservice og telefon som arbeidsverktøy
- Erfaring fra booking vil være en fordel, men ikke et krav
- Teknisk innsikt og forståelse er en stor fordel, men ikke et krav
Hvem er du?
Vi søker deg som har et utpreget service-gen og trives i dialog med kunder.
- Du er fremoverlent og energisk
- Du er positiv og løsningsorientert
- Trives i å jobbe i team
- Du kan like en utfordring
- Du tar naturlig eierskap til det du gjør og ser det store bildet
Du er en person som evner å se at hver kunderelasjon er viktig: Hvordan reagerer du om en kunde ønsker å kansellere tjenesten? Klarer du på en naturlig måte å snu kunden?
Oppstart: September 2021
Varighet: 6 måneder med mulighet for forlengelse
Arbeidstid: Mandag - fredag, 09-17 (08-16) (Nå i disse tider kan hjemmekontor forekomme)
Høres dette spennende ut?
Da ønsker vi å motta en utfyllende CV og søknad. VI kaller fortløpende aktuelle kandidater inn til intervju.
Vi gleder oss til å høre fra deg!