Dette er en givende innkjøpsstilling hvor man vil bli godt kjent med hele bedriften og vil være involvert i innkjøp av komponenter til videresalg samt å foreta innkjøp til våre produksjonsavdelinger.
Arbeidsoppgaver:
- Utføre- / følge opp innkjøp i henhold til bedriftens innkjøpsrutiner- og strategier
- Samhandle med nye og eksisterende leverandører
- Kontroll av faktura og tolldeklarasjoner
- Prisoppdateringer og leverandørvurderinger
- Innhenting/arkivering av dokumentasjon (sertifikater)
- Arbeide aktivt for forbedring av rutiner og kvalitetssikring
Hvem ser vi etter?
Det er ønskelig at du har relevant utdanning/erfaring innen innkjøp, logistikk, eller material- og produksjonsstyring. Kjennskap til Visma Business/Visma Document Center er en fordel, men ikke noe krav. Du har gode datakunnskaper på brukernivå, gjerne Office 365, Teams, Excel eller lignende og har grunnleggende bedriftsøkonomisk forståelse.
I rollen som innkjøper i NOFI, er det viktig for oss at du kan jobbe selvstendig, strukturert og nøyaktig. Der andre ser begrensninger, ser du muligheter. Du har gode kommunikasjonsferdigheter og behersker norsk og engelsk godt, både muntlig og skriftlig.
Vi tilbyr
100% fast stilling i spennende bransje i stor utvikling. Du kan regne med konkurransedyktige betingelser inkludert gode pensjonsordninger.
Vi behandler søknader fortløpende og mulighet for snarlig tiltredelse.
Vi ser frem til å høre fra deg!
For mer informasjon om stillingen kan du kontakte Kjell Winge, innkjøpsleder NOFI Tromsø på tlf. 91366037 eller Grete Wilsgaard, Jobzone på tlf. 90866924