I en tid hvor både betalings- og transportvaner er i endring har Fremtind Service som mål å gjøre bompenger enklere og mer oversiktlig for bilistene. I tillegg er selskapet en plattform og katalysator for innovasjon. Til dette arbeidet søker vi deg som brenner for gode kundeopplevelser og vil være med å løfte Fremtind Service' digitale tilstedeværelse og løsninger.
Utvikling i Fremtind Service handler både om å forbedre dagens kundeløsninger, forbedre selskapets lønnsomhet og ta frem helt nye tjenester. Og til tross for at Fremtind Service krever inn mer enn seks milliarder kroner hvert år er vi en liten organisasjon med 35 ansatte. Du kommer derfor til et selskap med korte beslutningsveier som også er preget av gründerånd hvor vi alle løfter sammen når det trengs.
Dette sier våre kunderådgivere:
- Miljøet er så godt at jeg har valgt å jobbe her lenge.
- Dagene byr på variasjon slik at ingen dager blir like.
- Her er det ikke mangel på utfordringer.
- Vi har et bra mangfold, så her kan alle føle seg hjemme.
- Som nyansatt ble jeg godt mottatt av joviale og inkluderende kolleger.
- Vi har gode ledere som ser oss.
- Vi jobber i et ryddig selskap som behandler ansatte ordentlig.
- Vi er gode på å ha det hyggelig sammen.
Dine hovedoppgaver hos oss vil være
- Besvare henvendelser i våre kundekanaler, telefon og mail
- Løse saker for kunden raskt, enkelt, trygt og personlig
- Veilede kunder til selvbetjente løsninger
- Du skal bidra med måloppnåelse for deg og avdelingen
Hvem ser vi etter?
- Du er fleksibel og løsningsorientert
- Ønsker å gjøre kundens henvendelse enklere gjennom rask og effektiv betjening
- Du balanserer kvalitet og effektivitet til det beste for kunden og Fremtind Service
- Du er en proaktiv og profesjonell rådgiver, som kommer med løsninger
- Du har gode kommunikasjonsferdigheter og klarer å veilede kunder i bruk av våre digitale tjenester både på norsk og engelsk
- Du forstår at kundesenteret er en leverandør på flere plan, fokus på kunde i tillegg til selskapets leveranser/tjenester
Ønsket bakgrunn
- Gjerne relevant høyere utdanning, erfaring kan kompensere for manglende utdanning
- Erfaring fra serviceyrket/kundeservice og/eller løsningssalg
- God muntlig fremstillingsevne, på norsk og engelsk
- Forstår at kundesenteret er en leverandør på flere plan, fokus på kunde i tillegg til selskapets leveranser/tjenester
- God teknisk forståelse
Vi tilbyr
- Arbeidstid 08:00-15:30 ink. lunsj
- Gode pensjons- og personalforsikringer
- Moderne lokaler sentralt i Oslo med sykkelparkering, treningsfasiliteter og garderober
- Vi er et lite selskap med korte beslutningsveier, som gjør at du har mulighet til å påvirke utviklingen av system, tjenester og produkter
Høres dette spennende ut?
Da håper vi du sender oss en søknad og CV. Vår samarbeidspartner Jobzone vil inviterer aktuelle kandidater fortløpende til intervju. Har du spørsmål til stillingen ta kontakt med partnere i Jobzone, Camilla Meland.
Vi gleder oss til å høre fra deg!