Bli med i et solid selskap med stor trygghet og sterke verdier!
Elis er et utpreget kundeorientert selskap som vet at kundens tillit er veien til vår suksess. For å opprettholde tilliten er vi avhengige av gode medarbeidere med høyt servicenivå og gode kommunikasjonsevner. Du vet at et smil, positivitet og engasjement smitter over på dem du snakker med hver dag.
For å styrke vår posisjon ser vi etter deg som brenner for å bygge gode relasjoner med andre og motiveres av å få en fartsfylt, fleksibel og variert arbeidshverdag.
Stillingen innebærer bred kontakt med våre kunder, og målet er å skape høy kundetilfredshet. Du er god på kommunikasjon med kunder, distribusjon, salg og øvrige deler av organisasjonen. Du vil ha ansvaret for at vår eksisterende kundemasse blir behandlet med høy grad service, og fokus på utvikling, mersalg og oppsalg. Du vil være den som håndterer reforhandling av avtaler, bestillinger, reklamasjoner og behandling av interne oppgaver. Hos Elis vil du jobbe i et etablert team på kundeservice med høy kompetanse og du vil få en utviklende og selvstendig stilling i et uformelt og fremtidsrettet miljø.
Vi ser for oss at du har erfaring fra:
- Erfaring fra kundeservice og reklamasjon- og oppsigelseshåndtering
- Evne til å skape resultater i samarbeid med kunden og internt i bedriften
- Erfaring fra mersalg og reforhandling av kontrakter
- God kunnskap i bruk av PC, Office og andre styringsverktøy
Dette kan du bli en del av! Vi ser etter deg som er glødende opptatt av å gjøre interne og eksterne kunder fornøyd, og tar aktivt ansvar for små og store oppgaver. Du er opptatt av kvalitet i leveransen, jobber strukturert og bidrar aktivt til egen læring. Du har god skriftlig og muntlig fremstillingsevne i norsk og gjerne engelsk.
Vi tilbyr et godt arbeidsmiljø, der vi jobber sammen for å nå våre felles mål. Gode utviklingsmuligheter i et solid internasjonalt selskap. Helseforsikring og aksjeprogram for alle medarbeidere
Har du flere spørsmål om selskapet og rollen som servicekonsulent? Ta kontakt med Partner Tina Sørgård ved Jobzone for mer informasjon: 400 10 418 eller tina.sorgard@jobzone.no
Vi ser frem til å høre fra deg!