Trives du i servicefaget og ønsker å bygge erfaring innenfor kreditthåndteringsbransjen?
Vi søker deg som vil jobbe i et mangfoldig og dynamisk arbeidsmiljø med høyt tempo.
Dersom du er flink til å kommunisere og trives i servicefaget, kan denne stillingen som rådgiver være en gylden mulighet for deg.
Hos Lowell Norge vil du få en grundig innføring og opplæring innen kreditthåndteringsbransjen og inngå i et team med dyktige kollegaer. Arbeidsmiljøet i Lowell er inkluderende og godt og det arrangeres sosiale sammenkomster for å styrke kultur og samhold. Vi jobber etter en hybrid arbeidsmodell med både hjemmekontor og dager på kontoret på Bryn i Oslo.
Du er velkommen til å sende oss din søknad allerede i dag!
Informasjon om stillingen
I Lowell investerer vi i våre ansatte, derfor kan du forvente deg en solid innføring og opplæring gjennom trening, skyggeaktiviteter, mentorordning og støtte fra ditt team - et opplæringsløp som skal gi deg de beste forutsetninger for å kunne bli en god kunderådgiver. Du vil bli kjent med bransjen for kreditthåndteringstjenester og en rekke forskjellige forretningsområder.
Du vil bli en del av et selskap som har fokus på å bevege seg i takt med kundene. Derfor søker vi deg som vil strekke deg det lille ekstra, også når kundedialogen blir utfordrende. Foruten at du brenner for å yte service, tror vi at riktig person er ansvarlig og evner å jobbe på en selvstendig og effektiv måte. Det er også en fordel at du er løsningsorientert og med det kan være en pådriver i å løse de problemer som kundene måtte ha.
Din arbeidshverdag vil bestå av
- Håndtering av henvendelser per telefon og på andre kommunikasjonskanaler som chat, e-post og web
- Veilede og skreddersy gode løsninger, samt sikre fremdrift i saker
- Oppfølgning av kunder, både privatpersoner og næringsdrivende
- Administrativt arbeid
Vi tror du vil lykkes hos oss hvis du
- Trives med kundekontakt per telefon
- Er serviceinnstilt og profesjonell
- Behersker norsk både skriftlig og muntlig
- Trives i et hektisk arbeidsmiljø
- Evner å komme med gode løsninger
- Er en lagspiller, men tar eierskap til egne resultater
- Ønsker å arbeide i et sosialt miljø med konkurranser og resultatfokus
- Med fordel har noe erfaring med kundeservice, gjerne fra butikk, telefon eller lignende type stilling
- Har orden i din personlige økonomi, kredittsjekk vil bli foretatt da stillingen innebærer ansvar innen økonomistyring