Trives du i servicefaget og ønsker å bygge erfaring innenfor kreditthåndteringsbransjen?
Vi søker deg som vil jobbe i et mangfoldig og dynamisk arbeidsmiljø med høyt tempo.
Dersom du er flink til å kommunisere og trives i servicefaget, kan denne stillingen som rådgiver være en gylden mulighet for deg.
Hos Lowell Norge vil du få en grundig innføring og opplæring innen kreditthåndteringsbransjen og inngå i et team med dyktige kollegaer. Arbeidsmiljøet i Lowell er inkluderende og godt og det arrangeres sosiale sammenkomster for å styrke kultur og samhold. Vi jobber etter en hybrid arbeidsmodell med både hjemmekontor og dager på kontoret på Bryn i Oslo.
Du er velkommen til å sende oss din søknad allerede i dag!
Informasjon om stillingen
I Lowell investerer vi i våre ansatte, derfor kan du forvente deg en solid innføring og opplæring gjennom trening, skyggeaktiviteter, mentorordning og støtte fra ditt team - et opplæringsløp som skal gi deg de beste forutsetninger for å kunne bli en god kunderådgiver. Du vil bli kjent med bransjen for kreditthåndteringstjenester og en rekke forskjellige forretningsområder.
Du vil bli en del av et selskap som har fokus på å bevege seg i takt med kundene. Derfor søker vi deg som vil strekke deg det lille ekstra, også når kundedialogen blir utfordrende. Foruten at du brenner for å yte service, tror vi at riktig person er ansvarlig og evner å jobbe på en selvstendig og effektiv måte. Det er også en fordel at du er løsningsorientert og med det kan være en pådriver i å løse de problemer som kundene måtte ha.
Din arbeidshverdag vil bestå av
- Håndtering av henvendelser per telefon og på andre kommunikasjonskanaler som chat, e-post og web
- Veilede og skreddersy gode løsninger, samt sikre fremdrift i saker
- Oppfølgning av kunder, både privatpersoner og næringsdrivende
- Administrativt arbeid
Vi tror du vil lykkes hos oss hvis du
- Trives med kundekontakt per telefon
- Er serviceinnstilt og profesjonell
- Behersker norsk både skriftlig og muntlig
- Trives i et hektisk arbeidsmiljø
- Evner å komme med gode løsninger
- Er en lagspiller, men tar eierskap til egne resultater
- Ønsker å arbeide i et sosialt miljø med konkurranser og resultatfokus
- Med fordel har noe erfaring med kundeservice, gjerne fra butikk, telefon eller lignende type stilling
- Har orden i din personlige økonomi, kredittsjekk vil bli foretatt da stillingen innebærer ansvar innen økonomistyring
Høres dette spennende ut?
Da ønsker vi at du søker snarest mulig. Oppstart etter avtale. Vi inviterer aktuelle kandidater fortløpende til intervju hos oss. Har du spørsmål til stillingen? Ta kontakt med partner i Jobzone, Kristin Grimli Olbergsveen