Ønsker du er variert arbeidshverdag hvor du jobber med HR og rekruttering?
Vi søker nå en ny HR Advisor til vår barnehageavdeling i Oslo. Som HR Advisor vil du vil jobbe i et team med 2 engasjerte og dedikerte kollegaer. Teamet fremhever: Vi samarbeider svært tett og er en engasjert gjeng som jobber mot felles mål. Vi har veldig varierte arbeidsoppgaver og arbeidsdager. Vi er fokuserte og sjonglerer mange baller i luften og holder i flere arbeidsoppgaver på samme tid. Vi støtter og hjelper hverandre mot et felles resultat samtidig som vi bryr oss om hverandre og har det gøy sammen på jobb.
Teamets oppgave er å yte høy grad av service opp mot de forskjellige barnehagene i kommunen, følge opp vikarene som jobber for oss, samt intervjue nye potensielle kandidater og kvalitetssikre disse.
Stillingen er basert i Oslo, men du vil bli en del av Jobzone Stor-Oslo som består av 3 kontorer og 13 engasjerte partnere som jobber innen ulike felt, dine fremtidige kollegaer fremhever stort eierskap, fleksibel hverdag og ledelse. Et sosialt og godt arbeidsmiljø med kollegaer som bryr seg samt flere sosiale eventer ila året.
Vi tilbyr deg en unik mulighet til å komme inn i Jobzone sitt sterke fagmiljø med stort fokus på kvalitet i rekrutteringsprosessen. Her vil du få grundig opplæring og tett oppfølgning av din interne mentor. Arbeidsmiljøet er ungt og dynamisk, med stor grad av stolthet i jobben vi gjør. Vi bryr oss om hverandre og tar godt vare på vikarene våre i hverdagen. Vår mål er å være den beste arbeidsgiveren i bemanningsbransjen.
Din arbeidshverdag vil bestå av
- Rekruttering og ansettelser
- Matche riktig kandidat til riktig oppdrag
- Kunde- og vikaroppfølgning
- Lønnskjøring, sykeoppfølging ol.
- Løse HR relaterte spørsmål og saker
- Personalansvar
Ønskede kvalifikasjoner
- Gjerne relevant høyere utdanning,
- Interesse for å skape gode kunde og vikaropplevelser
- Er strukturert og løsningsorientert
- God på multitasking og presterer under press i en hektisk arbeidshverdag
- Er god på samarbeid i team, og trygg i selvstendige avgjørelser
- Har høy egenmotivasjon, sterkt driv og blir motivert av gode resultater
- Har god IT forståelse og er dyktig i bruk av dataverktøy
- Takler å stå i utfordrende problemstillinger
- Du snakker norsk flytende og har meget god skriftlig fremstillingsevne
Vi kan tilby
- Varierte arbeidsoppgaver innen mange ulike fagfelt
- Konkurransedyktige betingelser
- Arbeidstid mellom 0700-1700. (Rullerende vakttelefon 1700-2000)
- Hyggelig og uformelt miljø
- Et godt arbeidsmiljø med hyggelige og engasjerte arbeidskollegaer
- En hektisk og givende arbeidshverdag
- Oppstart så raskt som mulig
Høres dette spennende ut? Da ønsker vi at du søker så raskt som mulig. Vi ønsker kandidater som har mulighet til å begynne i november 2023.
Vi vil invitere aktuelle kandidater fortløpende til intervju. Har du spørsmål til stillingen ta kontakt med Managing Partner Stor-Oslo Kristian Paus Eriksen.
Vi gleder oss til å høre fra deg!