På vegne av vår kunde, Ramirent AS, søker vi etter en spesialist på IT-support. Stillingen innebærer å bistå selskapets brukere med å løse saker som meldes inn til support.
Arbeidsoppgaver:
- Førstelinjesupport
- Delta i selskapets brukerforum og anbefale områder for brukeropplæring
- Informere og kommunisere status på supportsaker
Kvalifikasjoner og egenskaper:
- Erfaring med ITIL og IT-support /1. linjesupport
- IT-relatert utdannelse eller relevant arbeidserfaring som kan erstatte formell utdannelse
- Genuin teknisk interesse
- Kunne kommunisere på norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig
- God evne til å tilegne seg ny kunnskap
- Du er flink til å lytte
- Du har fokus på detaljer, er initiativrik og proaktiv
- Du er systematisk og strukturert
- Du er serviceorientert og har gode samarbeidsferdigheter
Ramirents verdier er åpen, progressiv og engasjert, og det er viktig at du kan identifisere deg med disse.
I Norge hadde Ramirent en omsetning på 1086 MNOK i 2015, og 405 ansatte i 42 kundesentre.
For eventuelle spørsmål ta kontakt med Grete Stenersen 93007940