Som Administrativ koordinator (AK) i Deloitte Consulting er du en del av et team som bistår både partnere og andre med administrativ støtte.
Vi søker en allsidig og initiativrik administrativ koordinator med godt humør som kan hjelpe oss med de daglige oppgavene våre. Det er en variert og spennende hverdag som ofte ikke lar seg planlegge, så du må kunne takle å ha mange baller i luften, jobbe under tidspress i perioder og samtidig være serviceinnstilt. Teamet består av fire dyktige medarbeidere, og vi ser nå etter en erstatter for én av våre AK'er som flytter til Sverige.
Sentrale arbeidsoppgaver vil være
- oppfølging QRM rutiner (quality risk management)
- fakturering og prosjektoppfølging
- registrering av klienter og oppdrag i Maconomy
- registrere og oppdatere kontrakter
- redigering i Word og PowerPoint
- planlegging og koordinering av interne møter/arrangementer
- koordinering ifm oppstart av nyansatte
- diverse administrative oppgaver
Vi ser etter deg som har
- relevant arbeidserfaring, gjerne fra rådgivningsmiljø eller lignende, men nyutdannede vil også bli vurdert
- god forståelse for budsjett og fakturering og generell god tallforståelse
- god kjennskap til MS Office
- gode engelsk kunnskaper
Personlige egenskaper og verdier
- positiv og serviceinnstilt, selv i en travel hverdag
- høy grad av nøyaktighet og kvalitet
- initiativ og engasjement
- gode samarbeidsevner, men også evne til å arbeide strukturert og selvstendig
- høy personlig integritet
- god fremstillingsevne
- godt humør
Er dette deg? Da gleder vi oss til å motta din CV og søknad. Vi vurderer kandidater fortløpende. Har du spørsmål til stillingen ta kontakt med Gro Heitmann, partner i Jobzone Oslo på telefon 21526436.