Har du erfaring fra personalledelse og er klar for å ta det neste steget?

Har du erfaring fra personalledelse og er klar for å ta det neste steget?

Stillingstittel: Leder for kundeservice
Arbeids​sted: Oslo
Oppdrags​giver: Fremtind Service AS
Antall stillinger: 1
Type stilling: 100%
Søknads​frist: Vi vurderer søkere fortløpende
Resultatansvarlig Personal Driftsansvarlig Fagansvarlig
Resultatansvarlig Personal Driftsansvarlig Fagansvarlig
Hammersborggata 2
Hammersborggata 2

Denne annonsen er utgått

Denne annonsen er utgått


Fremtind Service AS


RESULTATORIENTERT - TYDELIG - LØSNINGSORIENTERT

Utvikling i Fremtind Service handler både om å forbedre dagens kundeløsninger, forbedre selskapets lønnsomhet og ta frem helt nye tjenester. Og til tross for at Fremtind Service krever inn mer enn åtte milliarder kroner hvert år er vi en liten organisasjon med 35 ansatte. Vi er et lite selskap med korte beslutningsveier, som gjør at du har mulighet til å påvirke utviklingen av system, tjenester og produkter.

Kundesenteret består i dag av 20 fremoverlente og engasjerte kunderådgivere. I rollen som Leder for kundeservice vil du ha støttefunksjoner som trafikk- og bemannings Manager og Coach som vil bistå deg i utvikle avdelingen.

Vi ser for oss at du har erfaring fra kundeservice og har et brennende servicehjerte og engasjement for å sikre den den best mulige kundereisen for Fremtind Services kunder.

Du har erfaring fra personalledelse og er nå klar for å ta det neste steget i din karriere. Du er en som evner å tenke utenfor boksen samtidig som du har et godt overblikk. Du er resultatorientert og trives med KPI måling og oppfølging. Du vil ha budsjettansvar så et hodet for tall og en økonomisk sans er godt å ha med. Siden vår organisasjon ikke er så stor ønsker vi at du er en som tør å utfordre det etablerte og bidrar med innspill til forbedringer.

Dine ansvarsområder vil være

Resultatansvarlig - av leveranser og måloppnåelse innen service, salg, kvalitet og økonomi i team Oslo og hos leverandør av ekstern kundeservicetjenester.

Fagansvarlig - sørge for kvalitet på leveranse og servicenivå, samt innhold i kundedialog og sørge for fokus på rutiner, prosesser og policy.

Personalansvarlig - bistå ved rekruttering og ansettelser, sørge for jevnlig oppfølging av medarbeidere, oppfølging av fravær og nærvær samt oppfølging av kompetanse.

Driftsansvarlig - ansvarlig for å sikre riktige systemer, verktøyer og løsninger. Ivareta grensesnitt og bestiller-rolle mot Operations Manager. Ansvarlig for forvaltning og utvikling av alle telefoni- og IT-systemer som brukes av kundesenteret.

Vi tilbyr

  • Store muligheter til å sette preg på og utvikle avdelingen
  • Arbeidstid 08:00-15:30 ink. lunsj
  • Gode pensjons- og personalforsikringer
  • Moderne lokaler sentralt i Oslo med sykkelparkering, treningsfasiliteter og garderober

Er du klar for nye utfordringer?
Da ønsker vi å motta din søknad og CV. Har du spørsmål til stillingen ta gjerne kontakt med partner i Jobzone, Camilla Meland. Aktuelle kandidater vil bli kontaktet forløpende da det er ønskelig med en snarlig oppstart.

Gleder oss til å høre fra deg!

Om oppdragsgiveren

Fremtind Service er Norges største AutoPASS-utsteder med mer enn 1,3 millioner norske bilister som kunder. Åtte milliarder kroner kreves inn hvert år av selskapet, fra mer enn 1,8 millioner aktive kjøretøy. I 2023 forventer vi å utstede over 8 millioner fakturaer. Fremtind Service er eid av Fremtind Forsikring som igjen er eid av SpareBank 1 Gruppen (65%) og DNB (35%). I en tid hvor både betalings- og transportvaner er i endring har Fremtind Service som mål å gjøre bompenger enklere og mer oversiktlig for bilistene. Selskapet er en plattform og katalysator for innovasjon i Fremtind-konsernet. Utvikling for Fremtind Service handler om å kontinuerlig forbedre dagens kundeløsninger, samtidig som helt nye tjenester skapes.

Oppdrags​giver

Oppdrags​giver

Fremtind Service AS


Spørsmål om stillingen?

Camilla Meland
Camilla Meland
Executive Partner