For kunde i Asker sentrum søker vi etter lærevillig og serviceminded supportmedarbeider, som også skal drifte intranettet til selskapet. Det er viktig at man er kreativ og lager innhold til intranettet, samt involverer de ansatte og holder det levende. Man vil sitte på samme avdelingen som resten av kundeservice/helpdesk og vil besvare telefoner og mail på lik linje som de øvrige kollegene. Dette er en variert stilling, så man må være fleksibel og trives med mange baller i luften.
Arbeidsoppgaver
- Drifte intranettet
- Publisere innhold på intranettet og holde det "levende"
- Kundehenvendelser, både over telefon og mail
- Logge, følge opp og ferdigstille saker
- Generell kundeservice
Kvalifikasjoner
- Gode IT-ferdigheter
- Relevant utdannelse
- Flytende norsk, skriftlig og muntlig
Personlige egenskaper
- Serviceminded og hjelpsom
- Positiv og blid
- Trives i et hektisk miljø
- Rask, effektiv, og punktlig
- Praktisk anlagt
Vi tilbyr
- Godt arbeidsmiljø i fine lokaler
- Sentralt beliggende, i umiddelbar nærhet av tog og buss
- God lønn og mulighet til å jobbe helg
- Gode utviklingsmuligheter
Vi intervjuer aktuelle kandidater fortløpende!
For spørsmål rundt stillingen ta kontakt med Stian Ørbeck-Nilssen i Jobzone på telefon 21 52 64 07. For å søke på stillingen trykk på "Søk her" og last opp CV og søknad via våre systemer. Vi gleder oss til å høre fra deg!