For spennende kunde innen sjømatnæringen i Bergen søker vi etter en dyktig Logistikkmedarbeider. Vi ser etter deg som trives med en til tider hektisk hverdag, som elsker å jobbe med logistikk og transport og som elsker utfordringer!
Arbeidsoppgaver:
- Lage tilgang/ordrer
- Booking/oppfølging av transport
- Forhandling transportpriser
- Dokumentasjon/sertifikater
- Fakturering
- Godkjenning inngående faktura
- Lagerstryring
Kvalifikasjoner:
- Relevant utdanning/erfaring fra tilsvarende stilling
- God tallforståelse
- Gode IT-kunnskaper
- Gjerne erfaring med/kjennskap til Maritech 'Trading
Personlige egenskaper:
- Strukturert
- Nøyaktig
- Løsningsorientert
- Høy serviceinnstilling
- Fleksibel
- Gode samarbeids- og kommunikasjonsegenskaper
Språkkunnskaper:
- Norsk + minimum flytende engelsk muntlig og skriftlig
Vi tilbyr:
- Fast stilling og store utviklingsmuligheter i et sjømatselskap i sterk vekst
- Ufordrende og varierte arbeidsoppgaver
- Uformelt og pulserende arbeidsmiljø i flotte lokaler sentralt i Sandviken
- Arbeidstid 8-16 mandag - fredag (fleksiordning). Overtid må påregnes i travle perioder!
- Vakt hver 2. helg
- Lønn etter avtale
Tiltredelse er ønskelig snarest eller etter avtale.
Er du den vi ser etter og er på jakt etter nye utfordringer innen logistikkfaget? Da vil vi gjerne høre fra deg snarest. Det er viktig at du er villig til å legge litt tid og krefter i å sette deg inn i oppgaver, og at du er fleksibel i forhold til arbeidstid. I denne bransjen er det til tider svært hektisk, og da er det viktig at vi vet at du vil spille på lag med oss for å få unna utfordringene. Til gjengjeld kan vi love deg hyggelige kolleger som også står på -og som gleder seg til å få en ny kollega med på laget!
CV, attester og søknadsbrev registreres via linken på denne siden. I søknadsbrevet ber vi deg fortelle kort om deg selv og motivasjonen din for å søke stillingen. Har du spørsmål er du velkommen til å ta kontakt med Ingunn hos Jobzone på tlf. 481 40 873. Aktuelle kandidater vil bli kontaktet fortløpende.