På vegne av vår kunde ser vi etter en allsidig og erfaren kontormedarbeider. Du vil ha et tett samarbeid med daglig leder. Dette er en stilling for deg som trives i et mindre og uformelt miljø. Du vil få en selvstendig rolle med varierte arbeidsoppgaver innen administrasjon og regnskap. Det vil være noe kunde- og leverandør kontakt.
Du får
- god opplæring
- en selvstendig stilling i et lite arbeidsteam
- variert arbeidsoppgaver innen økonomi og administrasjon
- hyggelig arbeidsmiljø med stor takhøyde
- arbeidstid 8-16, mandag til fredag
Dine arbeidsoppgaver vil være
- å føre regnskap
- registrering av varer og fortolling (import)
- administrative kontoroppgaver
- legge inn ordre
- kunde- og leverandør kontakt via telefoner og e-post
Vi ser etter deg som har
- god regnskapsforståelse
- god IT- og Excel kunnskap
- erfaring fra ordrebehandling
- gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk, skriftlig og muntlig
Du er
- en positiv bidragsyter til arbeidsmiljøet og liker å arbeide i team
- kundeorientert og har evne til å yte høy grad av service
- allsidig og trives med en variert arbeidsdag
Er dette deg? Vi kaller inn aktuelle kandidater til intervju fortløpende, så søk allerede idag! Hvis du har spørsmål vedrørende stillingen, ta kontakt med Mahlin Ångman, tlf: 21 526 415. Vi ser frem imot å høre ifra deg! Det er ønskelig med oppstart snarest mulig, så hvis du har 3 mnd. oppsigelse så er det dessverre ikke aktuelt.