Ønsker du en variert og spennende arbeidsdag? På vegne av vår kunde søker vi etter en strukturert, engasjert og serviceinnstilt medarbeider. Du får selv mulighet til å påvirke din egen arbeidsdag samt videreutvikle gode rutiner for det administrative arbeidet. Du vil ha tett dialog med daglig leder og bistå ved blant annet generalforsamlinger og styremøter.
Vår kunde holder til i moderne lokaler i Oslo / Majorstuen.
Ønsket oppstart 2. januar 2018
Viktige arbeidsoppgaver vil være:
- Regnskap - bilagskontroll, kontering, fakturering, oppfølging av avtaler, rapporter
- Administrasjon - koordinering, planlegging, tilrettelegging, oppfølging og organisering av møter, event og reiser
- Medlemsoppfølging - oppdatering CRM, telefonkontakt, nyhetsbrev, medlemsundersøkelser og support
- Informasjon - skrive artikler og publisering/oppdatering av hjemmesider, referatskriving og saksforberedelser til styremøter
Vi ser etter deg som har
- Utdannelse innen regnskap, økonomi og administrasjon
- Kjennskap til regnskaps- og arbeidslovgivning
- Bakgrunn eller interesse for kosthold og ernæring
- Erfaring innen kommunikasjon / PR
- Gode kunnskaper i administrative programmer
- Gode norsk- og engelskkunnskaper
Du er
- Strukturert og effektiv
- God til å formulere deg skriftlig
- Selvstendig og initiativrik
- Trives i samarbeid med andre
- Serviceinnstilt og interessert
- Energisk og like et høyt tempo
- Fleksibel
Kjenner du deg igjen? Da ønsker vi å høre fra deg. Send oss en søknad og CV i dag via linken i annonsen. Vi vurderer søkere fortløpende. Har du spørsmål til stillingen? Ta kontakt med partner i Jobzone, Gro Heitmann på telefon 21526436.