Vår kunde, anerkjent bank og forsikringsselskap, midt i Oslo Sentrum søker nå kunderådgiver til bank. Etter mange års samarbeid kan Jobzone med sikkerhet fortelle at dette er et sted du vil trives på arbeidsplassen. Selv om dette er en stilling i finansnæringen i Oslo er arbeidsstedet lite formelt, hvor de oppriktig bryr seg om sine ansatte og sine kunder.
Arbeidsoppgaver
- Utøve kundeservice/kundebehandling og støtte for interne og eksisterende kunder som henvender seg på telefon, e-post, oppgaver via CRM og post
- Håndtere alle henvendelser fra eksisterende kunder innenfor dagligbank.
- Håndtere enkle endringer innenfor kreditt
- Utøve mersalg og rådgivning på dagligbankprodukter
- Møtebooking på eksisterende og nye kunder til regionene
- Henvise nye potensielle kunder til riktig region
Hva kunderådgivere blir målt på i stillingen
- Servicegrad
- Responstid
- Kundetilfredshet
- Booking av kundemøter
- Mersalg
Krav til kompetanse til søkere
- Høyere utdannelse fra høyskole/universitet
- Kundeserviceerfaring, fra telefon/e-post som verktøy
- Fordel om du har salg eller bankerfaring.
Personlig egenskaper
- Kundeorientert
- Serviceorientert
- Salgsorientert
- Kommunikasjon
- Resultatorientert
- Engasjert
- Relasjonsbyggende
Vi tilbyr
- Å bli en del av et fantastisk arbeidsmiljø i flotte lokaler midt i Oslo sentrum
- Konkurransedyktig lønn
- Mulighet for fast jobb enten i bank eller andre avdelinger i selskapet