Kontormedarbeider med kunnskap og erfaring fra regnskap og lønn

Kontormedarbeider med kunnskap og erfaring fra regnskap og lønn

Stillingstittel: Kontormedarbeider
Arbeids​sted: Langevåg
Oppdrags​giver: Aannø AS
Antall stillinger: 1
Type stilling: 100%
Søknads​frist: alle søknader behandles fortløpende
lønn regnskap ordrebehandling innkjøp
lønn regnskap ordrebehandling innkjøp
Erikmarka 3
Erikmarka 3

Denne annonsen er utgått

Denne annonsen er utgått




En av bedriftens medarbeidere skal slutte på grunn av oppnådd aldersgrense. Vi søker derfor etter hennes erstatter og om mulig er det ønskelig at du kan starte på forsommeren (juni)

Arbeidsoppgaver

  • Føre regnskap, lønn, fakture og purre.
  • Bistå ordrekontoret med kundebehandling og tidvis ordreregistrering
  • Ansvar for innkjøp av kontormateriell.

Kvalifikasjoner

  • Dokumentert erfaring med regnskap, herunder årsoppgjør med revisor (system VISMA)
  • Erfaring med lønn, herunder være kjent med lovene som gjelder permisjon og fravær samt behandling av dette. (lønnsprogram Huldt&Lillevik).
  • Kunne bruke Excel

Personlige egenskaper

  • selvstendig og evner å ta egne beslutninger
  • serviceinnstilt og etterrettelig i all kundekontakt

Språkkunnskaper

Du behersker meget godt norsk og engelsk språk i tale og skrift

NB! Alle søknader behandles fortløpende.

For nærmere informasjon om stillingen, vennligst kontakt Oscar Kolflåth, partner i Jobzone, telefon 909 87 676 eller henvend deg på epost til oscar@jobzone.no.

Om oppdragsgiveren

Aannø AS ble startet i Langevåg i 1945 og i snart 60 år har bedriften vært produsent av benker, skjenker, skap og spisebord med stoler.

Oppdrags​giver

Oppdrags​giver