Synes du det er gøy med en variert arbeidsdag hvor ingen dag er lik?
Vi søker etter en driftig og serviceminded koordinator som vil få ansvaret for de administrative oppgavene på kontoret vårt i Gjelleråsen. Du trives i et uformelt miljø, hvor ingen oppgaver er for små eller store.
Arbeidstid: 08:00 - 16:00 (man-fre)
Du vil få ansvaret for å
- besvare kundehenvendelser på telefon og e-post
- fakturere og følge opp serviceoppdrag
- ta imot og fordele serviceoppdrag i samarbeid med leder
- håndtere inngående fakturakontroll
- ta imot og sende varer
- hente inn priser fra leverandører
- bestille deler
- bistå daglig leder ved behov
Vi ser etter deg som
- har erfaring fra tilsvarende stilling
- har gode datakunnskaper, vant til å jobbe i Excel og Word
- har kjennskap til Tripletex, men ikke et krav
- god skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk og engelsk
- har god teknisk forståelse
- har førerkort klasse B
Du er
- selvgående, ryddig og strukturert
- løsningsorientert
- fleksibel og trives med en variert og hektisk arbeidshverdag
- flink til se hva som må gjøres, og tar initiativ
- en person som motiveres av å yte service ovenfor kunder og kollegaer
Har du lyst til å bli endel av Plug-In teamet?
Vi ser etter deg som ønsker langsiktighet i din neste jobb. Vi kan tilby konkurransedyktige lønnsbetingelser, en spennende og variert arbeidsdag, hyggelige kollegaer og eget kontor.
Hvis du kjenner deg igjen så send oss en CV og søknad via linken i annonsen. Vi gjør oppmerksom på at vi vurderer søkere fortløpende. Har du spørsmål til stillingen ta kontakt med partner i Jobzone, Gro Heitmann på telefon 48068397.