På vegne av vår kunde, sentralt i Bærum søker vi etter en serviceinstilt og blid person til å jobbe selvstendig og nøyaktig innen kontor og administrasjon /noe resepsjon.
Tiltredelse: Januar 2019
Innleie med mulighet for fast stilling etter inneleieperioden.
Noe for DEG?
Arbeidsoppgaver
- resepsjon
- behjelpelig med salg i butikk
- følge opp tilbud
- ordreregistrering
- følge opp epost, svare på epost
- planlegging for daglig leder / kalender
- ta imot, og bestille varer
- forefallende kontorarbeid
Kvalifikasjoner
- Må mestre bruk av officepakken
- må beherske norsk skriftlig og muntlig
- en fordel med erfaring fra byggebransjen, men ikke et krav
Personlige egenskaper
- positiv og sosial person med gode samarbeidsevner
- en person som tar intiativ og er proaktiv
- personen må være strukturert og kunne jobbe effektivt
- ta ansvar for egne arbeidsoppgaver
Høres dette interessant ut?
Alle våre søkere må registrere seg på www.jobzone.no og søke via linken i annonsen. Vi har desverre ikke muligheten til å behandle søknader via epost.
Vi behandler søknader fortløpende!