Lyst til å bli en viktig bidragsyter til vår innkjøp- og logistikk avdeling?

Lyst til å bli en viktig bidragsyter til vår innkjøp- og logistikk avdeling?

Stillingstittel: Logistikkmedarbeider
Arbeids​sted: Oslo
Oppdrags​giver: Skala AS
Antall stillinger: 1
Type stilling: 100%
Søknads​frist: Vi vurderer søkere fortløpende - ønsket oppstart senest 1.februar 2019
M3 Logistikk Administrasjon Koordinator Odremottak
M3 Logistikk Administrasjon Koordinator Odremottak
Grenseveien 92, Helsfyr
Grenseveien 92, Helsfyr


ANALYTISK - NØYAKTIG - PROAKTIV - DIGITAL

Kjenner du deg igjen?
Vårt erfarne team på 6 personer ønsker seg en ny kollega som kan bistå våre kunder, leverandører og selgere i en hektisk arbeidshverdag. Du trives med å yte det lille ekstra og har alltid en god oversikt og kontroll på detaljene. Hensikten med stillingen er å få en effektiv og konkurransedyktig informasjon og vareflyt fra bestillingen gjøres til varen er levert kundene.

Vi tilbyr en spennende stilling i et selskap som har klare ambisjoner om å digitalisere sine tjenester ytterligere i tiden som kommer. De holder til i meget flotte og moderne lokaler på Helsfyr, kantineording og treningsrom. Kjernetid mellom 09:00 og 15:00.

Dette er i første omgang et 1 års engasjement, men det kan åpne seg muligheter for fast stilling.

Arbeidssted: Kontoret deres i Oslo eller i Trondheim.

Dine arbeidsoppgaver vil være

  • Ordremottak/skaffing(innkjøp) og direktelevering mot kundeordre og prosjekt
  • Avtale med kunden om eventuelle delleveringer/samleleveranser
  • Følge opp egne/eventuelt selgers ordre og bestillinger
  • Ha kunden i fokus og bistå dem etter selskapets regler
  • Oppfølging kampanjer
  • Oppfølging av innkomne E-handels ordre
  • Purre leverandør
  • Optimalisere innkjøp av skaffevarer
  • Gi tilbakemelding til kunde/selger når vi ikke kan overholde bekreftet leveringstid
  • Bidra til at kunden bestiller flere varelinjer pr gang

Funksjonen rapporterer til logistikksjef.

Du får ansvar for effektive rutiner når det gjelder

  • Å motta og registrere ordre
  • At mottatt ordre blir registrert på en hurtig og riktig måte iht våre rutiner
  • Å være lojal mot beslutninger og overholde tidsfrister
  • Å arbeide etter vedtatte kvalitetsrutiner

Vi ser etter deg som har

  • Utdannelse innen økonomi eller administrasjon.
  • Erfaring fra innkjøp og logistikk og god systemkompetanse (gjerne fra M3)
  • God muntlig og skriftlig framstillingsevne på både norsk og engelsk

Vi mener rette person er

  • Analytisk, strukturert og nøyaktig
  • Er selvgående, pliktoppfyllende og initiativrik
  • Fleksibel og god til å samarbeide
  • Serviceminded
  • En god koordinator som takler en hektisk arbeidsdag med mange baller i luften

Høres dette spennende ut? Da ønsker vi å høre fra deg så fort som mulig. Og har du spørsmål til stillingen ta kontakt med partner i Jobzone, Martin Sletten. Vi ser frem til å motta en velbegrunnet søknad og CV fra deg!

 

 

 

Om oppdragsgiveren

Jobzone har en visjon om å være den beste arbeidsgiver i bemanningsbransjen. Vi jobber tett mot kunder og vikarer innenfor de fleste yrkesområder, både i privat og offentlig sektor. Jobzone er det største norskeide bemanningsselskapet med over 40 lokale kontorer. 8000 medarbeidere fikk vikariater eller faste jobber gjennom Jobzone i 2017.

Oppdrags​giver

Oppdrags​giver