Spennende stilling innen kontor/ administrasjon og HR.

Spennende stilling innen kontor/ administrasjon og HR.

Stillingstittel: Administrasjonskonsulent
Arbeids​sted: Sandvika
Antall stillinger: 3
Type stilling: 100%
Søknads​frist: 20.01.2019
administrasjonskonsulent sekretær HRoppgaver kontor
administrasjonskonsulent sekretær HRoppgaver kontor
Kjørbokollen 30
Kjørbokollen 30

Denne annonsen er utgått

Denne annonsen er utgått


Erfaring innen kontor/administrasjon og HR og klar for ny jobb i 2019?

På vegne av vår kunde sentralt i Bærum søker vi etter ny medarbeider.
I første omgang et engasjement igjennom Jobzone, men med store muligheter for fast stilling etter innleieperioden.

Noe for DEG?

Kanskje ønsker du bli veldig god innen HR og har noen års erfaring innenfor dette fra før?
Eller er du nyutdannet og ønsker erfaring innen området?

Vår kunde kan tilby arbeidsoppgaver fra registrering, resepsjon, administrasjon, innkjøp til svært krevende og utfordrene oppgaver innen HR med mulighet for faglig utvikling.

Høres det interessant ut?

Kompetanse

  • Utdannelse og/eller erfaring innen HR/rekruttering
  • I stillingen får du mulighet til å jobbe tverrfaglig med stor grad av selvstendighet og påvirkning. Dette krever at du har noen års erfaring innen flere HR områder og HR utdanning fra høyskole eller universitet i tillegg til kontor og administrasjon.

     

    Personlige egenskaper

  • Strukturert og nøyaktig i din tilnærming til arbeidet.
  • Selvstendig
  • Uredd
  • Relasjonsbygger med god evne til å samarbeide med alle ledd i organisasjonen
  • Trygg, selvstendig og initiativrik
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner

Vi tilbyr

Som arbeidstaker i Jobzone vil du få fast stilling hos oss og utføre oppdrag hos våre kunder.

Oppstart i løpet av januar 2019 senest 1.februar på en av 3 stillinger.

Søknadene blir behandlet fra 2.januar 2019 pga ferieavvikling.