Vi søker etter en motiverende teamleder mot det svenske markedet - personalansvar!

Vi søker etter en motiverende teamleder mot det svenske markedet - personalansvar!

Stillingstittel: Operativ Teamleder - Sverige
Arbeids​sted: Oslo
Antall stillinger: 1
Type stilling: 100%
teamleder svensk personalansvar rådgiving bank
teamleder svensk personalansvar rådgiving bank
Sandakerveien 114 B
Sandakerveien 114 B

Vår kunde vokser og vi er nå på jakt etter en dyktig kundebehandler til selskap beliggende sentralt i Oslo sentrum. Kunden er en av Nordens største finansmeglere og jobber daglig med de største bankene i landet.

De begynner å få en god posisjon i Sverige og søker derfor etter en Operativ Teamleder som skal lede det svenske teamet som sitter i deres lokaler i Oslo. Dette er en ny-opprettet stilling, så du vil være med å utforme deler av rollen selv, men kan hente verdifull erfaring fra dine norske kolleger.

Du vil få direkte personalansvar for en mindre avdelingen (5-6 årsverk p.t.) og er ansvarlig for at dine medarbeidere trives og yter sitt beste på jobb, samtidig som du leder med et godt eksempel og leverer gode resultater selv. Vi ser etter kandidater som har erfaring fra tilsvarende roller, men du kan gjerne komme fra en annen bransje. Trivsel står i høysete og vår kunde er svært opptatt av at man skal trives på jobb. Du må være flink til å finne på sosiale arrangementer som er med på å bygge en god teamfølelse i laget, samtidig som du hele tiden motiverer og er med på å skape gode resultater for avdelingen.

Ansvarsområde:

  • Sikre god og tett oppfølging av kunder
  • Tilegne deg god erfaring og alltid være oppdatert på arbeidsoppgaver slik at du kan være en rollemodell for teamet
  • Daglig drift av kundesenteret med fokus på effektiv produksjon med høy kvalitet
  • Strukturere, planlegge og følge opp kundesenterets mål på kort og lang sikt
  • Følge opp medarbeidere og lede de mot å nå bedriftens mål
  • Personalansvar - motivere, planlegge og rekruttere

Kunden kan tilby et godt og inspirerende arbeidsmiljø - i flotte lokaler midt i Oslo. Du vil bli del av et faglig kompetent team, med god støtte fra lederne over deg og vi kan friste med gode betingelser for rette kandidat.

Kvalifikasjoner og egenskaper:

  • Utdanning innen økonomi/markedsføring/salg eller lignende (relevant erfaring kan kompensere for utdanningskrav)
  • Erfaring fra kunde- og salgsrettet arbeid, telefonkontakt er et krav
  • Erfaring fra rolle som teamleder
  • Engasjert lagspiller, kundeorientert og har en utpreget serviceinnstilling
  • Interesse og forståelse for privat økonomi
  • Du har sterk gjennomføringsevne, er strukturert og effektiv i ditt arbeid
  • Meget gode kommunikasjonsevner på svensk, både muntlig og skriftlig
  • God IT-forståelse og erfaring med CRM-systemer

Det er viktig at du snakker flytende svensk og har gode skriftlige kommunikasjonsevner. Vi ser gjerne at du har erfaring fra å lede en gruppe som har jobbet over telefon og mail, og kan vise til gode resultater fra tidligere arbeidsplasser.

Det vil bli gitt god opplæring, slik at man føler seg trygg før man begynner å jobbe operativt.

Hvis du skulle ha noen spørsmål rundt stillingen er det bare å ta kontakt med Stian Ørbeck-Nilssen i Jobzone Oslo på e-post: son@jobzone.no eller telefon: 922 47 362.