Skanlog ser etter deg som har utdannelse eller relevant erfaring innen innkjøp, og som ønsker å bli en del av deres operative innkjøpsteam. Trives du i en allsidig rolle hvor ingen dag er lik, i tillegg til å yte service ovenfor kunder og kollegaer, er dette en spennende mulighet for deg. Du vil bli en del av Skanlogs dyktige innkjøpsteam på Ulven, og jobbe med eksterne aktører i inn- og utland.
Vi tilbyr:
- spennende stilling med ansvarsfulle oppgaver og god faglig utvikling
- konkurransedyktige vilkår
- meget dyktige kollegaer og god opplæring
- trimrom og flott kantine med subsidierte priser
Arbeidsoppgaver:
Som innkjøper består arbeidsoppgavene i hovedsak av å sørge for tilgjengelighet av varer i egen portefølje. Vedlikehold og forståelse av parametere i Supply Chain-systemet er eksempelvis en viktig del av jobben. Det gis samtidig god opplæring.
Du vil være importørenes hovedkontaktpunkt, så det forventes at du også er profesjonell og serviceinnstilt. Det er samtidig ønskelig at du trives med tidvis høyt tempo samt å jobbe med mange «baller i luften» samtidig.
Ønsket kompetanse:
- god logistiskforståelse, gjerne med høyskoleutdannelse innen innkjøp, logistikk eller lignende. Erfaring kan kompensere for manglende formell utdannelse
- bakgrunn fra kategori/innkjøpsfunksjon
- du besitter gode IT-kunnskaper, spesielt Excel
- kjennskap til SAP- og Supply Chain planning-systemer er en fordel
- god muntlig og skriftlig fremstillingsevne, norsk og engelsk
Personlige egenskaper:
- selvstendig, serviceinnstilt og initiativrik
- solide samarbeidsevner
- gode analytiske og strukturelle egenskaper
- nøyaktig og opptatt av god leveranse
- fleksibel og med stor arbeidskapasitet
Om du har spørsmål til stillingen kan du kontakte partner i Jobzone, Kristine Lachmann på telefon: 918 355 31 eller Tommy Svendsen på telefon 966 22 717
Vi ser frem til å motta din søknad!