BDO er et av Norges største konsulentselskaper med ambisjon om å skape de beste kundeopplevelsene. Vi leverer tjenester innenfor regnskap, revisjon, virksomhetsrådgivning og forretningsjus. BDO i Trondheim består av nærmere 160 medarbeidere som hver dag gir den beste kundeopplevelsen. Vi bryr oss om kundene våre, og ønsker å være tett på det lokale næringslivet og kjenne kundens utfordringer. Dette gjør vi ved å gi verdifulle råd og tilbakemeldinger som effektiviserer og forbedrer hverdagen. Og vi gjør det ved å ha dyktige og motiverte medarbeidere som er nær, åpne og modige. BDO ble nylig kåret til en av Norges beste arbeidsgivere i Great Place to Work. Økonoimavdelingen i BDO er lokalisert i Trondheim.
Vi søker nå en engasjert og uredd lønnskonsulent som skal være en del av lønnsteamet som håndterer lønnsfunksjonen for selskapets egne ansatte. Stillingen er midlertidig, med mulighet for fast ansettelse på sikt. Redusert stillingsandel kan vurderes.
Som lønnskonsulent i BDO skal du bl.a:
- Arbeide med lønn fra A-Å
- Rapportere til offentlige myndigheter
- Kontrollere og veilede iht. regelverk og interne rutiner
- Være en serviceperson for organisasjonen
Det er av betydning at du har god kjennskap til aktuelle lover og regler, samt at du har gode kunnskaper i bruk av teknologiske verktøyer/løsninger.
Vi ønsker oss en kollega som gjerne har:
- Bachelor innen regnskap, juss eller økonomi
- Lønnsfaglig bakgrunn hvor HR etterutdanning er et pluss
- Noen års erfaring fra lønnsarbeid
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
Dine personlige egenskaper er gjerne:
- Initiativrik og løsningsorientert
- Mot til å utforske og utfordre
- Evne og vilje til å dele kunnskap og jobbe i team
- Glimt i øyet og humoristisk sans
Faget vårt og rammebetingelsene vi opererer i endrer seg hver eneste dag. Det gjør at vi hele tiden må forbedre oss, ta initiativ til å være åpne for nytenkning, nye løsninger og nye måter å jobbe på. Pt. er BDO i prosess med å bytte ut ERP system hvor Workday og Aditro lønn vil bli vår nye plattform fremover. Vi er derfor inne i en veldig hektisk og spennende tid.
Hos oss får du et flott sted å arbeide, samt:
- Personlig læring gjennom utfordrende arbeidsoppgaver
- Gode betingelser og utviklingsmuligheter
- Et profesjonelt team i ryggen som lærer og støtter
- Kompetanseutvikling gjennom kurs- og veiledning
- Dyktige og engasjerte kollegaer
- Et uformelt og godt sosialt arbeidsmiljø med kollegaer som bryr seg
Har du direkte spørsmål til BDO ta kontakt med:
Monica Sagosen
Økonomidirektør BDO / Intern Regnskap
Mobil +47 917 86 511
monica.sagosen@bdo.no