Vi søker engasjert og faglig dyktig leder for BDO Support til Interne fellestjenester i Trondheim

Vi søker engasjert og faglig dyktig leder for BDO Support til Interne fellestjenester i Trondheim

Stillingstittel: Leder avdeling Support
Arbeids​sted: Trondheim
Oppdrags​giver: BDO AS
Antall stillinger: 1
Type stilling: 100%
Søknads​frist: snarest
leder Teamleder support it utvikling
leder Teamleder support it utvikling
Klæbuveien 127 B
Klæbuveien 127 B


I BDO jobber vi hver dag med å skape den beste kundeopplevelsen. Dette skal vi gjøre gjennom å både implementere og utvikle flere og bedre digitale verktøy både for våre ansatte og våre kunder. Vår tekniske plattform er outsourcet til vår driftsleverandør som har førstelinje support for enkle kontorapplikasjoner og infrastruktur. Applikasjoner og tjenester som griper inn i våre forretningsprosesser håndterer vi derimot selv. Supportavdelingen har derfor ansvar for support blant annet mot ERP (Workday), CRM (Salesforce) og et utvalg andre applikasjoner og prosesser, herunder egenutviklede systemer. Support har også ansvar for drift og oppfølging av enkelte prosesser.


Som leder for Support får du det overordnede ansvaret for å lede og drive internsupport i selskapet. Supportteamet skal bistå våre ansatte med å løse utfordringer særlig knyttet til våre forretningsprosesser. Du vil få ansvar for mellom 6-8 medarbeidere, samt forvaltning og videreutvikling av supportprosesser og av supportsystem.
Med mange nye digitaliseringstiltak i BDO vil oppgavene kunne utvikle seg over tid. Vi søker deg som er selvgående med godt pågangsmot. Du motiveres av utfordringen ved å bygge kompetanse og leveransekapasitet i ditt eget team og forbedring av eksisterende prosesser. Du vil arbeide tett med øvrige stabsfunksjoner, herunder utviklingsavdelingen i IT, samt vår driftsleverandør. Det overordnede målet med vår interne supportfunksjon er å enkelt løse saker for å øke effektiviteten i våre leveranser, samt bidra til forbedring av eksisterende prosesser.


Som leder for BDO Support skal du bl.a.:

  • Lede og videreutvikle supporttjenesten i BDO
  • Forbedre og implementere supportprosedyrer for eksempelvis saksregistrering, håndtering og oppfølging
  • Etablere metoder for å evaluere resultater i teamet du leder
  • Føre dialog med våre ansatte og driftsleverandør
  • Bistå produkteiere med tilrettelegging av prosjekter tilknyttet systemene
  • Legge til rette for innføring, opplæring og brukeradopsjon av ny systemstøtte

Det er av betydning av du evner å se muligheter for videreutvikling og effektivisering av våre til enhver tid gjeldene rutiner/ prosesser.


Vi ser etter deg som har:

  • Universitets- eller høgskoleutdanning; økonomi/ IT
  • Erfaring med support og kundeservice
  • Teamledererfaring
  • Økonomi- og regnskapsforståelse
  • Kjennskap til ett eller flere av våre systemer er en fordel

Andre relevante egenskaper

  • Relevant utdanning
  • Serviceinnstilt og proaktiv
  • Gode kommunikasjonsegenskaper, både muntlig og skriftlig, norsk og engelsk
  • Lederegenskaper

Hos oss får du et flott sted å arbeide, samt:

  • Personlig læring gjennom utfordrende arbeidsoppgaver
  • Gode betingelser og utviklingsmuligheter
  • Et profesjonelt team i ryggen som lærer og støtter
  • Kompetanseutvikling gjennom kurs- og veiledning
  • Dyktige og engasjerte kollegaer
  • Et uformelt og godt sosialt arbeidsmiljø med kollegaer som bryr seg

Har du noen spørsmål til stillingen, ta gjerne kontakt med Økonomidirektør Monica Sagosen i BDO, eller direkte hos Jobzone.

 

Om oppdragsgiveren

BDO er et konsulentselskap som skaper trygghet, tillit og verdiskaping for virksomheter gjennom revisjon, regnskap, rådgiving og advokattjenester. Med 1600 ansatte og 70 kontorer over hele landet er vi tett på det lokale næringslivet. Hver dag går våre 1600 ansatte på jobb for å gjøre en forskjell. En forskjell for virksomheter som trenger en partner som kan gi råd, innsikt og skape trygghet for at beslutninger tas på riktig grunnlag. Det krever mennesker som evner og har vilje til å se viktighet i detaljer, og hvordan detaljene bidrar til helheten. Vi anser det som vår samfunnsoppgave å bidra til trygghet og verdiskapning i næringslivet. Det gjør vi faglig hver dag gjennom våre tjenester, gjennom kompetanseoverføring, og vi støtter prosjekter og veldedige organisasjoner som bygger kunnskap og sprer motivasjon for et aktivt og inkluderende liv.

Oppdrags​giver

Oppdrags​giver


Spørsmål om stillingen?

Siri Beate Røddesnes
Partner - DNV-sertifisert rekrutterer
Siri Beate Røddesnes
Partner - DNV-sertifisert rekrutterer
Gunn Iren Berg Svendsen
Daglig leder/Senior rekrutterer
Gunn Iren Berg Svendsen
Daglig leder/Senior rekrutterer