PÅLITELIG - PROAKTIV- STRUKTURERT
Kjenner du deg igjen?
Vårt Operation and Finance team ser nå etter en vikar som kan bli en god bidragsytere til selgene og kundene. Du trives med å yte det lille ekstra og har alltid en god oversikt og kontroll på detaljene. Hensikten med stillingen er å få avlastet dem på teamet og sørge for en effektiv og god informasjon- og vareflyt fra bestillingen gjøres til varen er betalt og levert til kunden.
Dette er en 50% stilling med ønskelig oppstart etter nyttår. Det er fleksibilitet for hvordan man legger opp arbeidsuken. Varighet ca. 6 mnd.
Vi tilbyr
- gode lønnsbetingelser med lønnsutbetaling 2 ganger/mnd.
- faglig sterk arbeidsmiljø
- karriærsmuligheter videre innom Jobzone og vårt store nettverk
- god og tett oppfølgning fra konsulent hos Jobzone
- sosiale arrangemanger som sommerfest og julebord
Dine arbeidsoppgaver vil være
- bistå selgene og følge opp ordre og bestillinger av varer
- registrere ordre på en hurtig og riktig måte iht. rutiner
- bestilling av transport og avtale levering med kundene
- behandle kundehenvendelser via epost
Du kan krysse av på følgende
- strukturert og pålitelig
- fremoverlent og serviceminded
- god systemkompetanse (iScala og SuperOffice)
- en god salgsstøtte som takler en hektisk arbeidsdag med mange baller i luften
- erfaring fra faktura- og order oppfølgning
- god muntlig og skriftlig framstillingsevne på både norsk og engelsk, tysk er et pluss
Høres dette spennende ut? Da ønsker vi å høre fra deg så fort som mulig. Og har du spørsmål til stillingen ta kontakt med partner i Jobzone, Mahlin Nyström-Ångman på tlf:45670521. Vi ser frem til å motta en velbegrunnet søknad og CV fra deg!