Kundesenteret til Adresseavisen har 6 ganger vunnet «Best i Test» Kundeserviceprisen for kategori avis.
Til kundesenteret søker vi nå flere kundebehandlere. Vi ønsker deg som har erfaring og kompetanse fra det å jobbe med gode kundeopplevelser. Du har gjerne en høyere utdannelse og/eller opparbeidet deg en god erfaringskompetanse vi kan dra nytte av.
Du har god teknisk forståelse, og er gjerne noe nysgjerrig på nye løsninger vi tar i bruk for å optimalisere kundeopplevelsen hos våre kunder som vi er der for. Du evner å kommuniserer godt på norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig.
Kjenner du deg igjen i denne beskrivelsen, søker du stillingen hos oss.
Din jobb vil bestå av å skape gode kundeopplevelser, gjennom å svare på henvendelser gjennom telefon og epost.
Via din positive væremåte og kompetanse, vil du være med på å videreutvikle en kultur i teamet hvor kompetanse verdsettes og utvikles.
Du forstår problemer og oppgaver raskt, som du løser på en god og effektiv måte.
Du jobber selvstendig, får ting til å skje og tar ansvar for resultatoppnåelse. Samtidig er du utholden og i stand til å jobbe under press.
Du kommuniserer på en klar, presis og strukturert måte. I tillegg samarbeider du godt med andre, deler kunnskap, erfaringer og informasjon samt støtter andre for å nå de fastsatte mål.
For å trives med arbeidsoppgavene til en kundebehandler er det viktig at du har en positiv tilnærming til de ulike problemstillingene som kommer i løpet av dagen, du evner å nullstille deg mellom hver kundedialog og du evner å sette deg inn i kundens situasjon slik at kunden føler seg verdsatt og hørt.
Vi tilbyr en stilling hvor din kompetanse og personlighet får være med på å prege vårt fremtidige kundesenter.
Du vil jobbe turnus mellom kl. 08.00-16.00 på hverdager og hver tredje lørdag kl. 07.00-12.00