Vi søker deg som ønsker å jobbe med offentlig anskaffelse og som har mulighet til å starte på kort varsel.
Vi kan tilby en spennende jobb med mange utfordringer i en bedrift med et aktivt og inkluderende miljø med gode utviiklingsmuligheter
Arbeidsoppgaver
- Bistå med utarbeiding og gjennomføring av offentlig anskaffelser
- Kvalitetssikre innhold av kontrakter
- Følge opp rammeavtaler, innkjøp og leverandørenes prestasjoner
- Tett oppfølging og samhandling med andre enheter
- Andre arbeidsoppgaver innen enhetens ansvarsområde, herunder utviklingsoppgaver innen metodikk, prosesser, rutiner og maler
Kvalifikasjoner
- Bachelor eller Mastergrad innen økonomi, innkjøp/ logistikk, jus
- 3-4 års erfaring med lignende oppgaver
- Gode Excel kunnskaper
- Meget god skriftlig og muntlig fremstillingsevne i norsk, samt gode engelsk kunnskaper
- Stor fordel med høy teknologisk forståelse
Personlige egenskaper
Følgende personlige egenskaper vil bli tillagt stor vekt:
- Du er resultatorientert og løsningsdyktig
- Du har evne til å arbeide selvstendig, analytisk og planmessig
- Du er god i samhandling og kommunikasjon med andre
- Du er lærevillig og har pågangsmot
Vi tilbyr
Som arbeidstaker i Jobzone vil du få fast stilling hos oss og utføre oppdrag hos våre kunder.