Erfaring med innkjøp/bestilling av varer?

Erfaring med innkjøp/bestilling av varer?

Stillingstittel: Bestiller/Innkjøper
Arbeids​sted: Stavanger
Antall stillinger: 1
Type stilling: 100%
Søknads​frist: 24.03.2020
varehandel ordrehåndtering opprette salgsordre kundebehandling regnskap
varehandel ordrehåndtering opprette salgsordre kundebehandling regnskap
Auglendsmyår 13
Auglendsmyår 13

Denne annonsen er utgått

Denne annonsen er utgått


Operasjonell Innkjøper på lavere nivå

Dette er en enklere innkjøper-roller. Du vil ha ansvar for å behandle bestillinger fra prosjektledere. Være kontaktpersonen mot kunder og leverandører. Opprette salgsordre, håndtere salgsordre og følge opp bestillinger og leveranser og fakturaer.


Det er ønskelig med

Erfaring og/eller utdanning innen innkjøp eller logistikk.
Erfaring med å bruke datasystemer for lagerhåndtering.
Erfaring med innkjøp/bestilling av varer.
Erfaring med kundeservice, oppfølging av kunder, leverandører o.l.

 

Personlige egenskaper

Du må være serviceinnstilt, god på struktur og planlegging, diplomatiske og god til å formulere deg på norsk og engelsk. Det er en del rutinearbeid (lage salgsordre) i denne stillingen så dette må være arbeidsoppgaver du trives godt med.

Du som har hatt lignende rolle tidligere er veldig interessant å komme i kontakt med, og du snakker flytende norsk.

Kunde: Oljeservicebedrift
Oppstart: rundt 01. april
Varighet: til 31.01.2021 med mulighet til forlengelse
Lønn: Kunden har ikke satt føringer for lønn, men «Likebehandlingsprinsippet» gjelder som alltid.

Vi trenger CV og søknad hvor relevant arbeidserfaring og kompetanse kommer tydelig fram. Attester, vitnemål og annen relevant dokumentasjon. To referanser fra relevante arbeidsforhold.

Vi intervjuer fortløpende.