Vår kunde er markedsledende innen digitale trygghetsløsninger. Med over 40.000 brukere, er de i dag Norges største sentral for mottak og behandling av trygghetsalarmer. Brukere av deres alarmsentral er blant annet eldre, demente og funksjonshemmede.
Ved deres operative alarmsentral, leter vi nå etter en engasjert medarbeider som er god til å møtemennesker der situasjonen kjennes utrygg. Er du klar til å rykke ut og bli med oss ?
Hva tilbyr vi deg
- Lønn etter avtale med bonusordning for helgearbeid
- Kompetansetungt fagmiljø
- Faglig veiledning, opplæring og god oppfølging
Vi ser for oss at du
- Er utdannet autorisert helsefagarbeider eller ambulansemedarbeider
- Behersker norsk skriftlig og muntlig tilsvarende B2 eller C1 nivå
- Har førerkort klasse B og er komfortabel med å kjøre bil alene i Oslo
- Er tydelig og nøyaktig ovenfor bruker, beholder roen ved akutte situasjoner og bidrar til at brukeren opplever trygghet i eget hjem
- Evner å skape gode relasjoner med brukeren, pårørende, kollegaer og andre samarbeidspartnere
- Viser genuin interesse i brukeren både på telefon eller i deres hjem
- Er service-minded, omtenksom og tilpasningsdyktig
- Har kjennskap til dokumentasjonssystemer og gjerne velferdsteknologi
- Innehar gyldig politiattest
Din arbeidshverdag vil innebære
- Besvarelse og utrykning på trygghetsalarmer
- Gjøre faglige vurderinger av pasienter både over telefon men også ute hos pasient
- Kommunikasjon med leder, vaktleder, Legevakt, AMK og hjemmesykepleien
- Besvare telefoner, rapportering og journalføring
- Ta imot innleverte alarmer og avslutte disse i våre dataprogrammer
Oppstart: Snarest
Stillingsprosent: 50% eller 100 %
Arbeidstid: 2-delt turnus (dag/aften)/ 3-delt + helg
Varighet: 1 måned (med mulighet for forlengelse)
Velkommen som søker
Vi inviterer aktuelle kandidater fortløpende til intervju hos oss, da får dere også vite mer om arbeidsgiver. Vi gleder oss til å motta din søknad og CV!