Grunnet økt kundemasse ønsker vi nå å styrke vårt team med en dedikert kundekonsulent.
Stillingens hovedoppgaver består i å besvare ulike typer kundehenvendelser via kanaler som chat, telefon og sosiale medier. Dette krever at har du evnen til å sette deg inn i og løse ulike caser i løpet av en arbeidsdag. Samtidig vil det være viktig at du som kundekonsulent hos oss har evnen til å identifisere forbedringspunkter og ha dialog med vårt utviklingsteam for å gjøre tjenesten bedre.
Vi ønsker at rett kandidat også skal kunne gjøre noe variert kontorarbeid inkludert fakturering og analysearbeid opp mot våre kunder og lokasjoner.
Arbeidsoppgaver
- Besvare kundehenvendelser via ulike support-kanaler
- Innføring i tjenesten mot nye kunder
- Gjøre analyser på kundemassen og innkommende henvendelser
- Fakturering
- Annet variert kontorarbeid
- Bidra til å gjøre tjenesten bedre ved å komme med innspill og forslag til forbedring
- Noe arbeid ute på lokasjoner kan bli aktuelt
Kvalifikasjoner og egenskaper
- Førerkort klasse B
- Beherske norsk og engelsk muntlig og skriftlig
- Evnen til å sette seg inn i nye IT-systemer raskt
- Må kunne samarbeide godt med resten av teamet
- Ha den rette serviceinnstillingen
- Kunne jobbe selvstendig
Vi tilbyr
- Positivt, spennende og fremtidsrettet arbeidsmiljø
- Fleksibel arbeidsplass
- Innblikk og erfaring i en raskt voksende bransje
- Gode priser på leiebil
- Lønn etter avtale
- Arbeidstid hverdager 08-16
Høres dette spennende ut? Benytt deg av lenken i annonsen og send din søknad så snart som mulig til vår samarbeidspartner i rekrutteringsprosessen, Jobzone Lillestrøm, og vi vil ta kontakt med deg snarest for nærmere kartlegging og evt. presentasjon til vår oppdragsgiver Otto.
Velkommen som søker!