Lyst til å jobbe med kundeservice i Larvikbanken?

Lyst til å jobbe med kundeservice i Larvikbanken?

Stillingstittel: Kundebehandler
Arbeids​sted: Larvik
Oppdrags​giver: Larvikbanken
Antall stillinger: 1
Type stilling: 100%
Søknads​frist: 18.03.2021
Kundeservice 1.linje Resepsjon Sentralbor
Kundeservice 1.linje Resepsjon Sentralbor
Sigurdsgate 1

Larvikbanken


Vi kan tilby deg en fin mulighet til å skaffe deg nyttig erfaring fra kundebehandling i en bank med høy aktivitet og et positivt arbeidsmiljø der kolleger ønsker å gjøre hverandre gode. Sykevikariatet er fram til 1.9.2021, men bankens totale behov kan medføre forlengelser. Vikariatet er en fulltidsstilling.

Hvem passer inn i den aktuelle rollen?

Vi ser etter deg som:

  • evner å spre positiv energi rundt deg
  • motiveres av å yte service både mot kunder og kolleger
  • har erfaring fra kundebehandling spesielt pr telefon og mail
  • har god erfaring som bruker av IT-systemer, men nødvendig opplæring i banken gis
  • snakker og skriver flytende norsk

Erfaring fra dagligbank er ønskelig - men ikke avgjørende. Den rette personligheten er vel så viktig - og særlig din evne til å ta til deg ny kunnskap raskt.

Kort søknad og CV sendes via finn-annonsen eller annonsen på Jobzone Larviks hjemmeside.
Banken ønsker snarlig oppstart. Vi behandler derfor søknader fortløpende. Er dette en stilling og mulighet du har lyst til å bli vurdert til, send oss gjerne din søknad allerede i dag.

Søknadsfristen er kort - 18. mars 2021

Om oppdragsgiveren

Larvikbanken er en selvstendig sparebank stiftet i 1910. Banken har en forvaltning på om lag 7,3 mrd., 40 ansatte og er lokalisert i eget bygg på torvet i Larvik. Banken har også et rådgivningskontor i Tønsberg. Larvikbanken er del av Eika Alliansen og tilbyr finansielle tjenester både til person- og bedriftsmarkedet. Banken har solid økonomi og er i svært god utvikling.

Oppdrags​giver

Oppdrags​giver

Larvikbanken