Er du en dyktig administrator som har erfaring innen forsikring?

Er du en dyktig administrator som har erfaring innen forsikring?

Stillingstittel: Administration and Office Coordinator
Arbeids​sted: Oslo
Oppdrags​giver: AHJ EUROPE AS
Antall stillinger: 1
Type stilling: 100%
Søknads​frist: Snarest
Forsikring Administrator Oversettelse Kontor Excel
Forsikring Administrator Oversettelse Kontor Excel
Grundingen 6, 3 etg.
Grundingen 6, 3 etg.

Denne annonsen er utgått

Denne annonsen er utgått



SERVICEMINDED - ANSVARSFULL - SYSTEMATISK

Er dette slik dine tidligere ledere og kollegaer vil beskrive deg? Da tenker vi at du har de viktigste kvalitetene vi setter pris på i rollen som Administration and Office Coordinator hos oss i AHJ Europe. I tillegg så tenker vi det er en stor fordel om du har noe erfaring fra forsikringsbransjen.

Hos oss vil du få mye ansvar og utviklingsmuligheter i en stilling med mange varierte administrative oppgaver i et internasjonalt miljø. Du vil samarbeide tett med vår dyktige administrator Maria som også utfører mange av de samme oppgavene, samt med kollegaer i Danmark og London. Vi holder til sentralt på Aker Brygge og er tett knyttet opp mot vårt hovedkontor i London som også vil gi deg en grundig opplæring.

Selskapet kan tilby den rette meget gode lønnsbetingelser og gode forsikrings- og pensjonsordninger.

INDEPENDENT, EXPERIENCED, INNOVATIVE...
Vi har lykkes godt i vår bransje ved å alltid ha fokus på kvalitet, yte god service og være tilgjengelig for våre kunder og samarbeidspartnere. Vi er stolte over å ha ansatte som kan vise til stor faglig tyngde og lang fartstid i selskapet.


En vanlig arbeidsuke hos AHJ vil innebære

  • Tett oppfølging av våre internasjonale kunder, primært på telefon og e-post
  • Innhenting, bearbeiding og tilrettelegging av informasjon som er vital for vår meglervirksomhet
  • Oversettelser av dokumenter fra norsk/svensk/dansk til engelsk
  • Registrere og behandle kontraktinformasjon i vårt forretningssystem
  • Daglig support til våre meglere og samarbeidspartnere
  • Bistå med utarbeidelse og oppfølging av kontraktsdokumenter og presentasjoner
  • Utarbeidelse av rapporter, analyser og statistikker
  • Avlaste administrerende direktør med administrative oppgaver

Er dette deg?

  • Evner å raskt sette seg inn i ulike problemstillinger, og som har en strukturert tilnærming til arbeidet
  • Motiveres av å arbeide med økonomiske, administrative og serviceorienterte oppgaver
  • Er opptatt av å levere kvalitet i alle ledd, og som jobber metodisk, strukturert og nøyaktig
  • Lett håndterer ulike mennesketyper og er tilpasningsdyktig, fleksibel og løsningsorientert
  • Har god oversikt/kontroll og ser hva som skal prioriteres til enhver tid
  • Har god tallforståelse og komfortabel med avansert Excel og er selvsikker ved håndtering av numeriske oppgaver


Følgende kompetanse er ønskelig

  • Erfaring fra forsikringsbransjen er en stor fordel
  • Gjerne utdanning innen økonomi og administrasjon, bachelor eller tilsvarende - men relevant erfaring kan kompensere
  • God kjennskap til MS Office, og er erfaren bruker av Excel og PowerPoint
  • Meget god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk og engelsk

Ønsker du å bli vår nye kollega? Da ønsker vi at du sender oss en CV og søknad så fort som mulig! Vi starter prosessen med å invitere inn aktuelle søkere til intervjuer i starten av august.

Vi gleder oss til å høre fra deg!

Om oppdragsgiveren

AHJ is an independent privately-owned broking company transacting reinsurance and insurance business. The company is headquartered in London, whereas AHJ Europe AS is located in the heart of the Aker Brygge district in central Oslo. Whilst it is a small team, it is fully integrated with AHJ` Nordic team based in London and Copenhagen. The company employs approximately 85 persons and have been in business for over 45 years. Our business ethos is to deliver the highest level of service to our clients.

Oppdrags​giver

Oppdrags​giver