-Nyutdannet innen HR? Vi ser etter deg som ønsker å bli med i støtteapparatet bak helsetjenesten

-Nyutdannet innen HR? Vi ser etter deg som ønsker å bli med i støtteapparatet bak helsetjenesten

Stillingstittel: HR medarbeider/lederstøtte
Arbeids​sted: Oslo
Antall stillinger: 3
Type stilling: 100%
Søknads​frist: Snarest
HR Lederstøtte Helseledelse Agresso Webcruiter
HR Lederstøtte Helseledelse Agresso Webcruiter

Denne annonsen er utgått

Denne annonsen er utgått


Ønsker du å være med i støtteapparatet innen helseadministrasjon?
Vi leter etter 3 HR medarbeidere/lederstøtter som skal være med å bistå vår kunde i den daglig driften av 200 ansatte og 150 årsverk midt i smørøyet av Oslo.

Stillingen vil bli fordelt utover 3 ulike enheter der man jobber under hver sin seksjonsleder enten innen psykisk helse og rus, tjenester for utviklingshemmede eller bydelens helse administrasjon.
Stillingene er nyopprettet og det er derfor ønskelig at man er noe fleksibel for arbeidsoppgaver. Blant annet vil dette bestå av enkel personal behandling, bemanning og vaktoppdekking via GAT, rekruttering via rekrutterings portalen Webcruiter samt arbeid innen bydelens HR system Agresso. I tillegg vil bydelens seksjonsledere trenge en ekstra ressurs å støtte seg på av ulike administrativ karakter .

Arbeidet vil være mandag- fredag kl 08-15.30 med fleksitid mulighet.
Det er ønskelig med tiltredelse så fort som mulig, med seneste oppstart Januar 2022.
Prosjektets varighet er estimert i første omgang tom 31. Mai 2022, men med gode mulighet for mer

Ønsket bakgrunn

Arbeidet vil innebære å være lederstøtte til bydelens seksjonsleder, samt å være en HR ressurs til den daglige driften av helsepersonell. Vi ser derfor etter deg som er nyutdannet innen HR faget enten i form av bachelor eller master, eller har bakgrunn fra helseledelse og ser denne rollen som relevant for deg. Har du bakgrunn fra andre roller som prosjektleder/lederstøtte kan også dette være interessant for oss. Kjennskap til arbeidsmiljøloven, overenskomsten for Oslo kommune Dok. 25 og kundens eget bemanningsplanlegging og personalstyrings verktøy GAT, vil være en fordel, men ikke et krav. Opplæring vil bli gitt

Dine ansvarsområder

I denne rollen vil din hovedoppgave være å sørge for at det er nok ressurser på jobb til enhver tid. Dette vil være i form av bemanning, rekruttering av nyansettelser, HR oppgaver innen personal realtert arbeid. En del av arbeidet vil også kunne innebære at du setter deg inn i og koordinerer turnuser for de mange ansatte etter gjeldede kriterier for hviletid, overtid, og ikke minst ferieavvikling. Rollen er også tiltenkt å fungere som lederstøtte for bydelens seksjonsleder. Dette innebærer bl.a at du vil være stedfortredende når leder ikke er tilstedte, i tillegg med å bistå leder med forefallende arbeidsoppgaver.

Nøkkelen for å lykke i denne rollen, er at du er fleksibel for å jobbe med hva som måtte dukke opp, og at du kan benyttes på områder der bydelen trenger din hjelp. Selv om du primært skal jobbe med ansatte innen helsesektoren, er det ingen krav at du selv må være helsepersonell. Det viktigste er at du kan håndtere henvendelser fra personalet og beholde en god dialog rundt daglige hendelse i løpet av en arbeidsdag.

Hvem er du

Vi ser etter deg som er driftig og har stor arbeidskapasitet. Vi ser det som heldig at du er relativt datakyndig, og har god system forståelse for å betjene kundens interne systemer.
Det er viktig at du evner å jobbe systematisk, men samtidig takler at det skjer mye rundt deg. Som profil ser vi for oss at du er løsningsorientert og har en positiv innstilling til å bidra i en svært meningsfull, men også samfunnsviktig jobb. Å ta i et ekstra tak nå leder ikke har kapasitet, samt jobbe proaktivt er egenskaper vi vil verdsette svært høyt.

Er du nyutdannet og motivert for å bygge din CV innen HR og personal ledelse er dette en flott mulighet.

Vi tilbyr

I Jobzone jobber vi etter en visjon om å være den beste arbeidsgiveren i vår bransje. Du får naturligvis tilbud om fast arbeidskontrakt, konkurransedyktig og riktig lønn. Vi har gode forsikringsordninger for våre medarbeidere.

I Jobzone får du en fast kontaktperson for oppfølging, råd og veiledning som også hjelper aktivt med å finne nye oppdrag til deg når oppdragstiden løper ut. Vi har også et fordelsprogram med gode tilbud til våre medarbeidere.

Jobzone er sertifisert som Revidert arbeidsgiver, og vi setter store krav til oss selv og våre kunder slik at du kommer til trygge og ordnete arbeidsforhold.

Velkommen som søker.
Vi ser frem til å høre fra deg