Vår kollega skal ut i pappaperm og vi ser derfor etter deg som kan bistå oss i en periode fremover. Du vil jobbe tett sammen med et engasjert og dyktig team på 7 personer. De vil sørge for å gi deg en grundig opplæring i våre systemer og rutiner.
Vi holder til i meget flotte og moderne lokaler rett ved Asker sentrum.
Hos Olympus vil du få mulighet til å få erfaring i et solid internasjonalt selskap som jobber med medisinsk utstyr til sykehusene i hele Norge. Vi ser at den kompetansen du tilegner deg hos oss kan gi deg mange spennende muligheter videre i karrieren.
Vi ønsker at du skal begynne hos så snart som mulig og være her frem til April 2023.
Arbeidstid 08:00 - 16:00
Dine arbeidsoppgaver vil være:
- Motta og opprette serviceordre
- Bistå med å skrive tilbud
- Fakturakontroll
- Organisere opphenting av serviceforsendelser og låneutstyr
- Motta og sende utstyr som ankommer kontoret
- Back up for kollegaer på teamet
Vi tenker du kjenner deg igjen i følgende:
- Kundeorientert og serviceinnstilt
- Fokusert, nøyaktig og effektiv
- Fleksibel og tilpasningsdyktig
- Strukturert og ryddig
- MS Office, fordel med erfaring fra SAP
- Gode norsk kunnskaper, skriftlig og muntlig
- Beherske engelsk, skriftlig og muntlig
Hører dette ut som en spennende mulighet? Da ønsker vi å høre fra deg så snart som mulig.
Gleder oss til å høre fra deg!