Santander Consumer Bank søker etter en medarbeidere til deres kundesenter. Oppdraget er prosjektbasert og kan gi verdifull erfaring for deg som ønsker en karriere innen økonomi og kundesenter.
Hva jobben går ut på
Som medarbeider på kundesenter for AML prosjektet mottar du innkommende samtaler vedrørende kundeprofil, registrering av diverse dokumentasjon og legitimering. Dette kan dreie seg om bistand til å registrere legitimasjon, oppdatere dokumentasjon eller andre spørsmål relatert til daglig bank. Det er en del manuell saksbehandling og detaljert dokumentasjon.
Dine viktigste arbeidsverktøy er PC og telefon. Samtalene er over telefonen. Det er derfor viktig at du trives foran PCen og liker å prate i telefonen.
Du vil komme inn i en spennende bedrift med mange kjekke kolleager. I tillegg vil du få opplæring i saksbehandling, datasystemer og salg.
Om du er flink i dokumentbehandling eller har erfaring fra kundesenter er vi interessert i en søknad fra deg.
For å lykke i denne stillingen må du være glad i kundeservice og være god på å formulere deg, både muntlig og skriftlig.
God opplæring vil bli gitt, både teoretisk og praktisk.
Jobben gir verdifull erfaring innen bank, kundeservice og salg.
Oppstart: snarest
Varighet: ca 3 måneder
Arbeidstid: Hverdager 08:00 -16:00
Vi tilbyr
I Jobzone jobber vi etter en visjon om å være den beste arbeidsgiveren i vår bransje. Du får naturligvis tilbud om fast arbeidskontrakt, konkurransedyktig og riktig lønn. Vi har gode forsikringsordninger for våre medarbeidere.
I Jobzone får du en fast kontaktperson for oppfølging, råd og veiledning som også hjelper aktivt med å finne nye oppdrag til deg når oppdragstiden løper ut. Vi har også et fordelsprogram med gode tilbud til våre medarbeidere.
Jobzone er sertifisert som Revidert arbeidsgiver, og vi setter store krav til oss selv og våre kunder slik at du kommer til trygge og ordnete arbeidsforhold.