Trives du med en variert arbeidshverdag?

Trives du med en variert arbeidshverdag?

Stillingstittel: PA CEO/Business Support
Arbeids​sted: Oslo
Oppdrags​giver: LEA BANK ASA
Antall stillinger: 1
Type stilling: 100%
Søknads​frist: Snarest
Administrasjon Koordinator Resepsjon HR Bank
Administrasjon Koordinator Resepsjon HR Bank
Holbergsgate 21
Holbergsgate 21

Denne annonsen er utgått

Denne annonsen er utgått



For vår kunde Lea bank søker vi nå etter kandidater som ønsker rollen som PA CEO/Business support. Stillingen er meget varierende. Du vil bistå CEO for å gjøre hans hverdag lettere, du vil bistå HR sjefen med HR oppgaver, du vil også kunne bistå bankens økonomi avdeling og du vil sørge for at kontordriften flyter optimalt.

Denne rollen vil ha varierende oppgaver, og du vil få prøve deg på litt av hvert så her er det viktig at du er svært serviceinnstilt og tenker at ingen oppgaver er for små.

Din arbeidshverdag vil bestå av:

  • Bistå CEO i Administrative oppgaver (møtebooking, kalenderoppfølging, bestille reiser, utarbeide reiseoppgjør etc.)
  • Bistå HR sjefen i HR administrative oppgaver (medarbeiderundersøkelser, følge opp ledere mht. medarbeidersamtaler, oppdatere intranett etc.)
  • Bistå kundeservice og økonomi med enklere oppgaver
  • Ta imot kunder og gjester
  • Bestille rekvisita og handle inn til kontoret generelt
  • Forfallende kontorarbeid

Kvalifikasjoner

  • Vgs skole og gjerne noe utdanning fra høyskole
  • Oppgående bruker på Officepakken
  • Skriver og snakker flytende norsk

Personlige egenskaper

  • Meget strukturert og nøyaktig
  • Høy grad av serviceinnstilling
  • Et ja- menneske
  • Sosial og utadvendt- Kan være et bindeledd mellom flere avdelinger
  • Imøtekommende og presentabel

Vi tilbyr

  • En stilling med varierte oppgaver.
  • Et 12. måneders vikariat med mulighet for forlengelse
  • Arbeidstid 08:00-16:00, med kjernetid 09:00-15:00.
  • Attraktive kontorlokaler sentralt i Oslo- sentrum
  • Et sosialt og uformelt arbeidsmiljø
  • Konkurransedyktige betingelser

Vi ønsker å besette stillingen så raskt som mulig, så her vil vi vurdere og kalle inn kandidater fortløpende. Vi ønsker derfor kandidater som kan starte raskt. Har du spørsmål vedrørende stillingen kan du kontakte partner i Jobzone Camilla Meland.

Vi gleder oss til å motta din søknad og CV!

 

Vi tilbyr

I Jobzone jobber vi etter en visjon om å være den beste arbeidsgiveren i vår bransje. Du får naturligvis tilbud om fast arbeidskontrakt, konkurransedyktig og riktig lønn. Vi har gode forsikringsordninger for våre medarbeidere.

I Jobzone får du en fast kontaktperson for oppfølging, råd og veiledning som også hjelper aktivt med å finne nye oppdrag til deg når oppdragstiden løper ut. Vi har også et fordelsprogram med gode tilbud til våre medarbeidere.

Jobzone er sertifisert som Revidert arbeidsgiver, og vi setter store krav til oss selv og våre kunder slik at du kommer til trygge og ordnete arbeidsforhold.

 

Om oppdragsgiveren

Jobzone er det tredje største bemanningsselskapet i Norge. Vi betjener de fleste bransjer og et bredt spekter av yrkesområder innen privat og offentlig sektor. Jobzone har en visjon om å være den beste arbeidsgiver i bemanningsbransjen. Derfor har vi 35 lokale kontorer rundt om i Norge som ivaretar vår viktige rolle som en nær arbeidsgiver og rekrutteringspartner for våre medarbeidere og kunder. Jobzone er en del av Jobandtalent, den raskest voksende aktøren i rekrutterings- og bemanningsbransjen globalt, med hovedkontor i Madrid og virksomheter i de største europeiske markedene, USA og Sør-Amerika. Jobzone oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke, uansett alder, kjønn, seksuell legning, religion, etnisitet, hull i CV-en eller behov for tilrettelegging.

Oppdrags​giver

Oppdrags​giver


Spørsmål om stillingen?

Camilla Meland
Camilla Meland
Executive Partner