Er du klar for en spennende og variert jobb? Hos Trym Eiendom får du muligheten til å forvalte et bredt spekter av næringseiendommer. Som en viktig del av vårt team, vil du jobbe side om side med resten av våre dyktige ansatte i Trym. Vi fokuserer på optimalisering av våre systemer og ser at digitale prosesser vil gi oss fortrinn. Tryms viktigste samfunnsansvar er å bidra til en positiv og bærekraftig by- og samfunnsutvikling.
Du vil få tildelt et eget selvstendig porteføljeansvar bestående av eiendommer i spennet fra nybygg til verneverdige bygårder.
Vi leter etter deg som er initiativrik og selvstendig, og som ønsker å gjøre karriere med oss!
Du er strukturert og planlegger din arbeidshverdag med presisjon. Samarbeid er din formel til suksess, og din erfaring og kompetanse gjør at andre lytter. Deling av informasjon, erfaring, kunnskap og engasjement er din lidenskap for å sikre at Trym Eiendom når sine mål.
Sentrale arbeidsoppgaver:
- Leietakeroppfølging, herunder kontraktinngåelser, fakturabehandling, tilpasninger for leietakere, og løpende dialog.
- Vedlikeholdsansvar for bygningsmassen.
- Markedsarbeid med fokus på markedskartlegging, identifisering av potensielle leietakere og nye investeringsmuligheter.
Kvalifikasjoner:
Vi ser etter deg med god kommersiell og økonomisk forståelse, og minimum bachelornivå innen økonomi, finans, eiendomsforvaltning, eiendomsmegling eller lignende. Du må ha erfaring og/eller utdannelse innen næringseiendom. I tillegg vil kjennskap til eiendomsforvaltningssystemer og et solid nettverk bli verdsatt. God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk, samt god IT-kompetanse er nødvendig.
Vi tilbyr:
Riktig kandidat vil få en selvstendig og spennende jobb med konkurransedyktige betingelser. Hos Trym verdsetter vi våre ansatte som konsernets viktigste ressurs og konkurransefortrinn. Vi skal ha et inkluderende arbeidsmiljø hvor alle trives, med korte beslutningsveier og gode utviklingsmuligheter.